flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Протокол № 11 від 29 листопада 2012 року

Протокол № 11

оперативної наради навчання працівників

Жмеринського міськрайонного суду

 

29 листопада 2012 року

 

                                                                            На нараді присутні 30 працівників суду.

 

План навчання:

1.      Відповідальність користувача КП «Д-3»: за внесення даних.

2.      Питання кадрової роботи в суді.

3.      Про підготовку бюджетного запиту суду на наступний календарний рік.

4.      Соціальний контроль за судом.

5.      Веб-сторінка судів у мережі Інтернет.

 

Слухали: Відповідальність користувача КП «Д-3»: за внесення даних.

 

      З доповіддю  по даному питанню виступив головний спеціаліст з інформаційних технологій Антал П.В.

 

В обговоренні питання взяли участь керівник апарату Насоненко  Т.А., старший секретар суду Смірнова Є.А., консультант з кадрової роботи суду Шпиль А.В.

            Обговоривши питання відзначили, що комп’ютерна програма документообігу загальних судів «Д-3» призначена для:

-          забезпечення автоматизації процесів проходження процесуальних документів, загального діловодства;

-          здійснення процесуального контролю та контролю виконання завдань по документам;

-          відстеження порядку проходження справ та документів;

-          формування звітності суду про стан здійснення правосуддя;

-          передачі справ (документів) до електронного архіву;

-          значного підвищення ефективності роботи судів у зв’язку зі зменшенням часу, який працівники суду витрачають на обробку справи, а саме її реєстрацію, пошук, виготовлення процесуальних документів тощо.

-          відстеження переміщення та фактичне місцезнаходження паперових документів.

-          автоматичного контролю виконання робіт з документообігу, що кардинально підвищує якість роботи виконавців, робить терміни підготовки документів більш прогнозованими і керованими.

-          значного зменшення обігу документів у паперовому варіанті;

-          організації доступу громадян до необхідної інформації, що робить суд більш відкритим та доступним для громадян.

-          автоматичного розподілу справ між суддями.

-          автоматичного направлення судових рішень до Єдиного Державного Реєстру Судових Рішень України.

Під час роботи в програмі користувачу доступні:

-          реєстри справ у вигляді таблиці з реквізитами всіх зареєстрованих в системі справ;

-          реєстри документів у вигляді таблиці з реквізитами всіх створених в системі  документів. Документ може або відноситися до справи, або бути поза справою.

-          необхідні довідники, засоби узагальнення, пошуку і виведення інформації, та допоміжні засоби, такі як реєстри відправки.

Користувачі програми в процесі роботи виготовляють і роздруковують документи потрібних їм типів, при цьому відбувається автоматичне поповнення бази даних потрібними реквізитами справ та документів.

Одним із найважливіших завдань програми є забезпечення контролю виконання документів. Контроль виконання включає створення завдань (доручень) по документу, перевірку своєчасного доведення їх до виконавця, облік і узагальнення результатів виконання завдань.

З метою забезпечення належного функціонування автоматизованої системи електронного документообігу в Жмеринському міськрайонному суді, належної організації щодо реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції, обліково-статистичної роботи, належного оформлення, складання документів та звітів, у зв’язку з кадровими змінами в апараті суду, відповідальність за внесення даних в КП «Д-3» несуть: головний спеціаліст з інформаційних технологій Антал П.В., старший секретар суду Смірнова Є.А., судовий розпорядник суду Деркач Я.П., друкарка суду Літвінчук А.В., секретарі суду: Мельник О.С., Колеснік О.В., Рафа О.М., друкарки суду: Райчук Б.А., Іщук С.В., Петинська Л.В., помічники суддів: Ведишко О.Л., Гундерук Н.В., Жаглюк Я.М., Лукашова Н.М., Мельник А.Г., Рудь В.П., Попеско Л.М., Смірнов С.М., секретарі судових засідань: Бондар С.В., Буга Р.М., Гудзь К.В., Кардашевська Г.Л., Кащенко Г.Р., Маліщук Н.А., Рожик О.М., Росовська О.Ю., консультант з кадрової роботи суду Шпиль А.В., консультант суду Коцюдим О.М.

 

Нарада постановила:

1.      Подану інформацію взяти до відома.

2.      Працівникам апарату суду в залежності від виконуваних ними завдань й надалі на належному рівні користуватись автоматизованою системою електронного документообігу Жмеринського міськрайонного суду.

3.      Контроль за виконанням постанови покласти на керівника апарату суду           Насоненко Т.А.

 

Слухали: Питання кадрової роботи в суді.

 

 З доповіддю  по даному питанню виступила консультант суду з кадрової роботи Шпиль А.В.

 

В обговоренні питання взяли участь керівник апарату суду Насоненко Т.А., заступник керівника апарату суду Скорковський П.Е., старший секретар суду Смірнова Є.А.

Обговоривши питання відзначили, що формування та ведення особових справ, ведення трудових книжок, виконання іншої кадрової роботи в суді здійснюється Шпиль А.В.

Згідно штатного розпису чисельність працівників апарату суду складає 35 одиниць, з них: 29 державних службовців, 4 службовці та 2 працівники робітничих професій. На день проведення перевірки у суді  фактично працює  34 працівника, 8 працівників знаходилося у відпустці по догляду за дитиною до 3 років: 5 із них, у відпустці по догляду за дитиною до 6 років. Посада секретаря суду поки що вакантна, так як відбувся конкурс, але особа яка перемогла в ньому, на даний період, проходить спеціальну перевірку.

      За період з 01.01.2012 по 01.11.2012 р. прийнято 2 працівники апарату суду, 4 працівники переведенні на інші посади в апараті суду, 3 працівники звільнено, проведено 5 конкурсів на заміщення вакантних посад.

Консультантом суду з кадрової роботи ведуться особові справи та трудові книжки суддів та працівників апарату суду, складаються проекти наказів з особового складу, основної діяльності, відпусток та з адміністративно-господарських питань. 

Всього консультантом з кадрової роботи суду з питань ведення кадрового діловодства заведено та оформлено 49 особових справ, крім того 27 справ щодо осіб, що перебувають в кадровому резерві Жмеринського міськрайонного суду.

Заповнення карток в локальній системі «Картка» Єдиної державної комп’ютерної системи «Кадри» на працівників, призначених на посади державних службовців та зміни на працюючих працівників апарату суду ведеться постійно.

Щомісячно інформація про кількісний та якісний склад державних службовців, про штатну та фактичну чисельність надається до ТУ ДСА України в Вінницької області.

Робота консультанта суду з кадрової роботи Шпиль А.В. ведеться на належному рівні та відповідно до законодавства й посадової інструкції. Усі журнали та книги ведуться вірно, із внесенням повної інформації. Особові справи заведені, оформлені та ведуться у встановленому порядку. В трудові книжки працівників апарату суду занесені усі необхідні дані.

 

Нарада постановила:

1.      Подану інформацію взяти до відома.

2.      Консультанту суду з кадрової роботи Шпиль А.В., постійно дотримуватись вимог чинного законодавства в частині ведення кадрової роботи в суді.

3.      Контроль за виконанням постанови покласти на керівника апарату суду           Насоненко Т.А.

 

Слухали: Про підготовку бюджетного запиту суду на наступний календарний рік.

 

З доповіддю  по даному питанню виступила керівник апарату суду Насоненко Т.А.

 

В обговоренні питання взяли участь голова суду Ковальський В.І., суддя Шепель К.А., старший секретар суду Смірнова Є.А.

Обговоривши  питання відзначили, що Державною судовою адміністрацією України здійснюється розподіл граничних обсягів видатків між судами та установами для підготовки ними проектів кошторисів. Після надання проектів кошторисів ДСА України формуються та подаються Міністерству фінансів України бюджетні запити на наступні роки.

Міністерство фінансів України на будь-якому етапі складання і розгляду проекту Державного бюджету України проводить аналіз бюджетного запиту, поданого головним розпорядником бюджетних коштів, на предмет його відповідності меті, пріоритетності, а також ефективності використання бюджетних коштів. На основі результатів аналізу, у тому числі на підставі звітів про виконання паспортів бюджетних програм, висновків про результати контрольних заходів, проведених органами, уповноваженими на здійснення контролю за дотриманням бюджетного законодавства, Міністр фінансів України приймає рішення про включення бюджетного запиту до проекту Державного бюджету України перед поданням його на розгляд Кабінету Міністрів України.

На основі аналізу бюджетних запитів, що подаються Міністерство фінансів України готує проект закону про Державний бюджет України.

Міністерство фінансів України під час підготовки проекту Державного бюджету України розглядає та вживає заходів для усунення розбіжностей з головними розпорядниками бюджетних коштів. Якщо узгодження не досягнуто, Міністерство фінансів України додає свій висновок з неузгоджених питань до зазначеного проекту, який подається Кабінету Міністрів України.

Державній судовій адміністрації України, зазвичай листами Міністерства фінансів України доводяться граничні показники видатків загального фонду державного бюджету на наступні роки з метою подальшого формування бюджетного запиту.

 

Нарада постановила:

1.      Подану інформацію взяти до відома.

2.       

3.      Контроль за виконанням постанови покласти на керівника апарату суду           Насоненко Т.А.

 

Слухали: Соціальний контроль за судом.

 

З доповіддю  по даному питанню виступив голова суду Ковальський В.І.

 

В обговоренні питання взяли участь суддя Сенько Л.Ю., керівник апарату суду Насоненко Т.А.

 

Обговоривши питання відзначили, що соціальний контроль - це спосіб саморегуляції соціальної системи, який забезпечує впорядкованість взаємодій між людьми завдяки нормативному регулюванню. До його системи входять всі способи реакції як великих суспільних утворень, так і конкретного індивіда на різноманітні конкретні дії людини чи то груп, всі засоби суспільного тиску для того, щоб поставити поза нормовану поведінку та діяльність у певні соціальні межі. Жодне суспільство та робоча група не може обійтися без соціального контролю. Громадська думка — це сукупність уявлень, оцінок, припущень, суджень здорового глузду, які поділяє більшість населення. Вона існує і у виробничому колективі, і в невеличкому поселенні. Соціальний контроль за судом здійснюється громадянами. В Жмеринському міськрайонному суді Вінницької області існує діалог між судом та суспільством, який заключається у вигляді  «Дня відкритих дверей». Діалог між судом та суспільством здійснюється задля покращення доступу до правосуддя, відкритості та прозорості роботи суду, підвищення довіри громадян.

 

Нарада постановила:

1.      Подану інформацію взяти до відома.

2.      Працівникам суду не допускати недовіри громадян на роздуми суспільству.

3.      Контроль за виконанням постанови покласти на керівника апарату суду Насоненко Т.А.

 

Слухали: Веб-сторінка судів у мережі Інтернет.

 

З доповіддю  по даному питанню виступив заступник керівника апарату суду Скорковський П.Е.

 

В обговоренні питання взяли участь керівник апарату суду Насоненко Т.А., головний спеціаліст з інформаційних технологій, консультант з кадрової роботи суду Шпиль А.В.

Обговоривши  питання відзначили, що веб-сайт – сукупність веб-сторінок, доступних у Мережі (Інтернеті), які об'єднані як за змістом, так і навігаційно, або відповідний об'єкт на веб-порталі, за яким закріплена адреса, що ідентифікує його в мережі. Веб-сайт є офіційним засобом публікації інформації про діяльність суду в мережі INTERNET, у зв'язку із чим до нього повинні застосовуватися такі ж обмеження та контроль щодо суті й форми представлення інформації, як і до друкованих видань. Публікуватись на веб-сайті може офіційна інформація, що не містить відомостей з обмеженим доступом.

Структура веб-сайту затверджується наказом керівника апарату суду. Внесення змін до структури веб-сайту, назви його розділів (підрозділів), створення нових розділів (підрозділів) веб-сайту здійснюється шляхом внесення змін у відповідний наказ.    

Інформація, призначена для інформаційного наповнення веб-сайту, що надходить відповідальній особі чи адміністратору не від виконавця, до розгляду не приймається.

Підготовку інформації для розміщення на веб-сайті здійснює відповідальний працівник суду.

У разі наявності інформації для розміщення на веб-сайті, виконавці за погодженням із керівником апарату суду, готують подання про її розміщення на веб-сайті (далі – подання). Відповідальна особа здійснює перевірку та редагування наданої інформації протягом 2 робочих днів. За наповнення окремих розділів (підрозділів) веб-сайту можуть бути відповідальні кілька працівників. У цьому випадку відповідальність за виконання конкретного розділу (підрозділу, пункту) веб-сайту несе працівник, який є головним виконавцем заходу або відповідне питання належить до його компетенції. Виконавець погоджує інформацію для розміщення на веб-сайті, передбачену поданням, з іншими працівниками у разі, якщо таке погодження передбачено нормативними актами суду або належить до компетенції цих працівників. Після погодження тексту інформації, виконавець подає її на розгляд керівнику апарату суду, який контролює інформаційне наповнення веб-сайту, для прийняття остаточного рішення.

Відповідальної особою за розміщення інформації на веб-сайті Жмеринського міськрайонного суду є - консультант суду з кадрової роботи Шпиль А.В.

Матеріали, для розміщення на веб-сайті, подаються виконавцем відповідальній особі. Виконавець несе відповідальність за тотожність текстів, що подаються відповідальній особі в електронному вигляді.

Матеріали, що подаються до розміщення на веб-сайті, повинні мати такі складові:

назва розділу/підрозділу веб-сайту; заголовок повідомлення; зміст повідомлення (у разі необхідності); обґрунтування необхідності розміщення; текст повідомлення (якщо інформація, що необхідно розмістити, має великі обсяги подається у вигляді додатків);

назви файлів; дата та час створення.

Подання інформації для опублікування на веб-сайті здійснюється в електронному вигляді через внутрішню мережу (мережу INTERNET) або, в разі неможливості використання мережі, на дискетах або інших електронних носіях.

Технічне супроводження веб-сайту здійснює головний спеціаліст з інформаційних технологій (відповідальна особа).

Відповідальна особа регулярно проводить моніторинг стану апаратного та програмного забезпечення веб-серверу, в разі необхідності вживає заходів щодо поновлення його працездатності.

У разі збоїв в роботі програмно-апаратних засобів відповідальна особа вживає заходів щодо своєчасної їх ліквідації.

 

Нарада постановила:

1.      Подану інформацію взяти до відома.

2.      Відповідальній особі за розміщення інформації на веб-сайті постійно слідкувати за поновленням інформації, що розміщується.

3.      Контроль за виконанням постанови покласти на керівника апарату суду Насоненко Т.А.

 

КЕРІВНИК АПАРАТУ

ЖМЕРИНСЬКОГО

МІСЬКРАЙОННОГО СУДУ                                                               Т.А.НАСОНЕНКО

 

Секретар                                                                                                   А.В.Шпиль