flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Протокол № 3 від 01 березня 2013 року

Протокол № 3

оперативної наради навчання працівників

Жмеринського міськрайонного суду

01 березня 2013 року

 

                                                                                        На нараді присутні 24 працівники суду.

 

План навчання:

1.      Вивчення Порядку надсилання  інформації у кримінальних провадженнях та електронних копій  рішень щодо осіб, які  вчинили кримінальні  правопорушення.

2.      Про організацію роботи з документами із грифом «ДСК».

3.      Вивчення Інструкції про порядок роботи з технічними засобами фіксування судового процесу (судового засідання).

4.      Вивчення Положення про автоматизовану систему документообігу суду зі змінами.

5.      Вивчення Інструкції про порядок роботи  технічними засобами відеозапису ходу і  результатів процесуальних дій,  проведених  у  режимі відеоконференції під  час  судового засідання (кримінального провадження).

6.      Про загальний порядок проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців в апараті Жмеринського міськрайонного суду.

7.      Обговорення змін до кодексів України, прийнятих у 2012 році, до: Кримінально-процесуального кодексу України; Кримінального кодексу України; Цивільного кодексу України, Сімейного кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства, Кодексу України про адміністративні правопорушення; Земельного кодексу України.

8.      Обговорення листа Товариства Червоного Хреста України Жмеринської міськрайонної організації Товариства Червоного Хреста №21 від 12.03.2013 р.

 

Слухали: Вивчення Порядку надсилання  інформації у кримінальних провадженнях та електронних копій  рішень щодо осіб, які  вчинили кримінальні  правопорушення.

 

З доповіддю  по даному питанню виступила секретар суду Мельник О.С.

 

В обговоренні питання взяли участь керівник апарату Насоненко  Т.А., старший секретар суду Смірнова Є.А.

 

Обговоривши Порядок надсилання  інформації у кримінальних провадженнях та електронних копій  рішень щодо осіб, які  вчинили кримінальні  правопорушення (далі Порядок), відзначили, що даний Порядок визначає процедуру міжвідомчого обміну інформацією щодо осіб у кримінальних провадженнях, скерованих до суду відповідно до пунктів 2, 3 частини 2 статті 283 КПКУ, надсилання електронних копій судових рішень з відомостями, які не можуть бути відкриті для загального доступу, а також судових рішень за результатами розгляду апеляційних чи касаційних скарг у цих кримінальних провадженнях, ухвалених з моменту набрання чинності КПКУ. Облік даних про особу здійснюється шляхом заповнення інформаційної картки на особу у кримінальному провадженні. Відомості картки формуються системою автоматично на підставі даних Єдиного реєстру досудових розслідувань після внесення прокурором інформації про закінчення досудового розслідування у кримінальному провадженні стосовно особи. Після перевірки відомостей проводиться накладення прокурором цифрового підпису та автоматичне скерування даних до автоматизованої системи документообігу суду, до якого надсилається кримінальне провадження. Після надходження до Єдиного реєстру досудових розслідувань даних про результати судового розгляду кримінального провадження інформація про рішення, прийняте судом стосовно відповідної особи, автоматично реєструється в Єдиному реєстрі досудових розслідувань.

Інформація щодо особи у кримінальному провадженні, яка передається між системами, ідентифікується за однією або сукупністю відомостей, які внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань чи автоматизованої системи документообігу суду:

1) номер кримінального провадження;

2) прізвище, ім'я, по батькові особи, яка вчинила кримінальне правопорушення;

3) ідентифікаційний код особи;

4) дата та місце народження особи.

Передача інформації про особу у кримінальному провадженні здійснюється каналами зв'язку між Єдиним реєстром досудових розслідувань та автоматизованою системою документообігу суду з використанням системи шифрування.

Передача електронних копій судових рішень, здійснюється адміністратором Єдиного державного реєстру судових рішень не пізніше наступного робочого дня з моменту отримання відповідного судового рішення. Електронні копії судових рішень надсилаються до Генеральної прокуратури України шляхом їх передачі з Єдиного державного реєстру судових рішень на оптичному носії у вигляді електронних файлів, зашифрованих за допомогою надійних засобів електронного цифрового підпису.      

Електронні копії судових рішень використовуються Генеральною прокуратурою України для ведення Єдиного реєстру досудових розслідувань.

 

Нарада постановила:

1.      Подану інформацію взяти до відома.

2.      Секретарю суду Мельник О.С. здійснювати контроль та інформувати головуючого у справі щодо своєчасного підпису ЕЦП судових рішень після набрання ним законної сили.

3.      Контроль за виконанням постанови покласти на керівника апарату Жмеринського міськрайонного суду Насоненко Т.А.

 

Слухали: Про організацію роботи з документами із грифом «ДСК».

 

 З доповіддю  по даному питанню виступила консультант суду з кадрової роботи Шпиль А.В.

 

В обговоренні питання взяли участь керівник апарату суду Насоненко Т.А., старший секретар суду Смірнова Є.А., секретар суду Мельник О.С.

           

Обговоривши питання відзначили, що відповідно до наказу Жмеринського міськрайонного суду Вінницької області № 31о/д від 27.11.2012 р. призначено відповідальних осіб та допуск їх до роботи з документами і справами з грифом «Для службового користування», які користуються «Інструкцією про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію» (далі Інструкція).

Облік документів та видань з грифом «Для службового користування» ведеться в журналах або картках за відповідною формою, окремо від обліку іншої несекретної документації. Сторніки журналів нумеруються, журнали прошнуровуються та опечатуються.

В Жмеринському міськрайонному суді Вінницької області до документів та справ з грифом «Для службового користування» (далі - ДСК), допускаються голова суду чи виконуючий його обовязки а також відповідальні особи за організацію роботи з документами та справами з грифом «ДСК»,.

Судді та працівники апарату Жмеринського міськрайонного суду допускаються до роботи з документами та справами з грифом «ДСК» за резолюцією голови суду чи виконуючого його обовязки, або за списками, складенмими старшим секретарем суду та затвердженими головою суду, після їх ознайомлення з «Інструкцією про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію», затвердженою постановою КМУ № 1893 від 27.11.1998 р.

Старший секретар суду Смірнова Є.А. відповідальна за облікові журнали, за  зберігання печаток для опечатування сейфів (сховищ), вхідних дверей, а також за пристрої для їх опечатування.

Друкування в Жмеринському міськрайонному суді документів з грифом «ДСК» здійснюється відповідальною особою – секретарем суду Мельник О.С., а у разі її відсутності – іншою ососбою, за письмовим розпорядженням голови суду, виключно на механчній друкарській машинці з чернеток, що складаються виконавцем таких документів.

Нарада постановила:

1.      Подану інформацію взяти до відома.

2.      Працівникам апарату Жмериснького міськрайонного суду дотримуватись вимог «Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію».

3.      Секретарю суду Мельник О.С. друкувати документи з грифом «ДСК» за письмовим розпорядженням голови суду виключно на механічній машинці.

4.      Старшому секретраю суду Смірновій Є.А. вести журнал обліку документів та видань з грифом «ДСК» та журнал обліку магнітних носіїв інформації з грифом «ДСК» з дотриманням вимог «Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію».

5.      Консультанту з кадрової роботи суду Шпиль А.В. на особових справах проставити гриф «ДСК» відповідно до «Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію».

6.      Контроль за виконанням постанови покласти керівника апарату Жмеринського міськрайонного суду Насоненко Т.А.

 

Слухали: Вивчення Інструкції про порядок роботи з технічними засобами фіксування судового процесу (судового засідання).

 

З доповіддю  по даному питанню виступив головний спеціаліст з ІТ Жмеринського міськрайонного суду Антал П.В.

 

В обговоренні питання взяли участь керівник апарату суду Насоненко Т.А.

Обговоривши питання відзначили, що Інструкція «Про порядок роботи з технічними засобами фіксування судового процесу (судового засідання)» (далі – Інструкція) встановлює єдиний порядок роботи зі звукозаписувальними технічними засобами фіксування судового процесу, вимоги до них, зберігання, копіювання, дублювання та використання інформації, яка відображає хід судового засідання в судах загальної юрисдикції.

Фіксування судового процесу (судового засідання) технічним засобом здійснює секретар судового засідання або інший працівник апарату суду.

Секретар судового засідання або інший працівник апарату суду перед початком роботи зобов'язаний:

- перевірити комплекс звукозапису на відсутність ознак втручання в його конструкцію, цілісність пломб;

- включити комплекс звукозапису, зареєструватись у системі;

- перевірити годинник та календар комплексу звукозапису на предмет відповідності поточним даті та часу;

- перевірити наявність вільного місця на внутрішньому носії комплексу звукозапису;

- перевірити працездатність пристроїв, провести тестування для перевірки того, що складові комплексу звукозапису (мікрофони, мікшер тощо) працюють нормально та запис іде правильно;

- здійснити тестування.

Звуковий запис судового процесу (судового засідання) починається з моменту відкриття судового засідання.

Під час звукового запису секретар або інший працівник апарату суду здійснює поточний контроль якості запису, шляхом прослуховування через навушники, контроль рівня запису в спеціальній області у програмі звукового запису та контроль працездатності комплексу звукового  запису шляхом спостереження за його станом.

У разі виявлення ознак непрацездатності обладнання комплексу звукозапису секретар або інший працівник апарату суду доповідає судді (головуючому у судовому засіданні) про неможливість подальшого звукового запису судового процесу (судового засідання) та повідомляє про це адміністратора.

Після закінчення судового засідання секретар або інший працівник апарату суду:

- зберігає, роздруковує, підписує Журнал судового засідання або виготовляє та підписує Протокол судового засідання та приєднує до справи;

- створює архівну копію фонограми;

- перевіряє якість запису архівної копії фонограми;

- архівну копію фонограми передає архіваріусу;

- створює робочу копію фонограми;

- робочу копію фонограми долучає до судової справи.

Копія фонограми зберігається у паперовому конверті для компакт-дисків, на якому обов’язково зазначається номер судової справи; серійний номер компакт-диска; дата судового засідання; прізвище, ім’я, по-батькові та підпис судді (головуючого у судовому засіданні), секретаря або іншого працівника апарату суду; об’єм фонограми звукозапису (Мб) та приєднується до справи.

Завершення роботи з комплексом звукозапису без дотримання вимог, передання паролю та допуск до роботи з комплексом звукозапису інших осіб забороняється.

Після запису архівної копії фонограми на компакт-диск секретарем або іншим працівником апарату суду створюється її робоча копія, що зберігається разом із справою.

Робоча копія фонограми зберігається в спеціальному конверті разом з судовою справою.

Для ознайомлення осіб, які беруть участь у справі, з технічним записом судового процесу (судового засідання) використовується робоча копія фонограми.

На клопотання особи, яка бере участь у справі, за розпорядженням головуючого може бути здійснено повне або часткове роздрукування технічного запису судового засідання за плату встановлену Законом України "Про судовий збір".

 

Нарада постановила:

1.      Подану інформацію взяти до відома.

2.      Секретарям судового засідання дотримуватись вимог Інструкції «Про порядок роботи з технічними засобами фіксування судового процесу (судового засідання)».

3.      Секретарям суду не приймати справи до канцелярії суду після їх розгялду, без підпису судді на паперовому конверті для компакт-дисків.

4.      Контроль за виконанням постанови покласти на керівника апарату Жмеринського міськрайонного суду Насоненко Т.А.

 

Слухали: Вивчення Положення про автоматизовану систему документообігу суду зі змінами.

 

З доповіддю  по даному питанню виступив головний спеціаліст з ІТ Жмеринського міськрайонного суду Анатал П.В.

 

В обговоренні питання взяли участь керівник апарату суду Насоненко Т.А., консультант суду Коцюдим О.М.

 

            Обговоривши питання відзначили, що Положення про автоматизовану систему документообігу суду (далі - Положення) визначає порядок функціонування автоматизованої системи документообігу в судах загальної юрисдикції, яка забезпечує:

- об’єктивний та неупереджений розподіл справ між суддями з додержанням принципів черговості, рівної кількості справ для кожного судді, вірогідності, з врахуванням завантаженості кожного судді, спеціалізації, а також вимог процесуального закону;

 - надання фізичним та юридичним особам інформації про стан розгляду справ, в яких вони є учасниками процесу;

 - централізоване зберігання текстів судових рішень та інших процесуальних документів;

 - підготовку статистичних даних;

 - реєстрацію вхідної та вихідної кореспонденції, етапів її руху;

 - видачу судових рішень та виконавчих документів на підставі наявних у автоматизованій системі даних;

 - передачу справ до електронного архіву.

Автоматизована система забезпечує автоматизацію технологічних процесів обробки інформації в суді,  а саме:

реєстрацію та розподіл вхідної кореспонденції, реєстрацію вихідної кореспонденції, а також  внутрішніх документів суду;

взяття на контроль та здійснення контролю за виконанням вхідних та внутрішніх документів суду, інформування голови суду, керівника апарату суду та особи, відповідальної за опрацювання документа, про закінчення строків його виконання;

фіксування етапів проходження документів до їх передачі до електронного архіву, а також   передачі судових справ з однієї судової інстанції до іншої;

реєстрацію процесуальних дій та документів у справі;

контроль за дотриманням процесуальних строків розгляду судової справи та  інформуванням головуючого судді, судді-доповідача, голови суду та секретаря судової палати про закінчення цих строків;

використання ЕЦП для підписання документа, що набуває офіційного статусу;

оперативний пошук справ та документів за їх реквізитами;

індексацію документів та їх контекстний пошук;

видачу судових рішень (копій) та формування виконавчих документів  на підставі даних, що містяться в автоматизованій системі;

зберігання текстів судових рішень та інших документів, створених у автоматизованій системі;

відправку електронних копій судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень;

надання в установленому законом порядку інформації про стан розгляду справ;

формування звітності суду про стан здійснення судочинства;

виготовлення судових рішень, виконавчих документів, звітів тощо.

Функціональні обов’язки, права користувачів автоматизованої системи, надання та позбавлення права доступу до неї в Жмеринському міськрайонному суді Вінницької області визначаються на підставі наказу голови суду та керівника апарату суду.

Користувачі автоматизованої системи зобов’язані виконувати вимоги цього Положення та забезпечувати конфіденційність інформації, яка в ній міститься.

Вхідна кореспонденція, в тому числі процесуальні документи,  приймається  і опрацьовується користувачами автоматизованої системи, яким надано доступ до системи відповідно до їх функціональних обов’язків, і  реєструється в автоматизованій системі в день її надходження.

До автоматизованої системи під час реєстрації в обовязковому порядку вносяться: дата надходження до суду передбачених законом процесуальних документів, судових справ, матеріалів кримінального провадження, скарг, заяв, клопотань, звернень тощо, матеріалів, що подаються до суду і можуть бути предметом судового розгляду, внесення даних до реєстраційних карток в автоматизованій системі (дата надходження; інформація про предмет спору; прізвище (найменування) особи (органу), від якої (якого) надійшли документи; прізвище працівника апарату суду, який здійснив реєстрацію; дані про суддю, відомості про судовий збір та інші дані, передбачені цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами.

Дата реєстрації та вхідний номер документа,  що складається з номера за порядком у відповідному році та року реєстрації,  формуються автоматизованою системою автоматично.

Кожній судовій справі надається єдиний унікальний номер, який формується автоматизованою системою автоматично в суді першої інстанції та залишається незмінним незалежно від проходження справи в інстанціях. Структура номеру справи є такою: код суду/номер справи за порядком у поточному році/рік реєстрації.

У Жмеринскьому міськрайонному суді автоматизованою системою автоматично формується номер провадження справи, необхідний для діловодства відповідного суду. Цей номер є таким: індекс (за наявності), що визначається інструкцією з діловодства в суді/код суду/номер справи за порядком у поточному році/рік реєстрації.

Вихідний номер документа, що підлягає надсиланню, автоматично формується автоматизованою системою таким чином:

 -  у листуванні щодо судових справ  вихідний номер складається з  номера провадження у справі із зазначенням через дріб номера за порядком і  через дріб -  поточного року;

- у листуванні щодо інших документів вихідний номер складається з номера номенклатури справ суду, в якому зберігаються матеріали, із зазначенням через дріб номера за порядком і через дріб – поточного року.

Автоматичний розподіл справ здійснюється у суді під час їх реєстрації, на підставі внесеної до автоматизованої системи інформації.

Якщо судова справа підлягає розгляду (перегляду) колегією суддів, при автоматичному розподілі судових справ автоматизованою системою в місцевому суді призначається головуючий суддя. У разі, коли обвинуваченим у вчинені злочину, за який передбачене покарання у виді довічного позбавлення волі, заявлено клопотання про розгляд кримінального провадження стосовно нього судом присяжних, автоматизованою системою визначається до складу такого суду два професійних судді шляхом включення до нього головуючого та одного із суддів зі складу колегії.

У разі задоволення відводу (самовідводу) судді (головуючого, судді-доповідача або всього складу суду, якщо справа розглядається колегією суддів), якому розподілено справу для розгляду, справа підлягає повторному автоматичному розподілу без урахування цього судді (суддів).

Не розподіляються щодо конкретного судді  судові справи, що надійшли:

-           за два місяці до закінчення повноважень судді;

-          за чотирнадцять днів, якщо інше не встановлено зборами суддів відповідного суду, до початку відпустки (якщо її тривалість становить не менше чотирнадцяти календарних днів);

-          за три дні до початку відпустки, якщо її тривалість становить менше чотирнадцяти календарних днів; у період відпустки судді;

-          за один робочий день до відрядження та в дні перебування судді у відрядженні; під час тимчасової непрацездатності судді;

-          в інших передбачених законом випадках,  у яких суддя не може здійснювати правосуддя або брати участь у розгляді судових справ.

Внесення змін, видалення реєстраційних даних щодо конкретної судової справи не допускається, крім випадків, установлених законом. Усі зміни та видалення реєстраційних даних фіксуються автоматизованою системою автоматично.

Судові справи, що надійшли з судів апеляційної або касаційної інстанцій після скасування ухвал, які перешкоджають подальшому розгляду судової справи (крім ухвал про закриття провадження), а також, які не перешкоджають подальшому розгляду судової справи, не підлягають автоматичному розподілу, а передаються тим суддям, ухвалу яких скасовано чи у провадженні яких перебувала або перебуває судова справа.

Після автоматичного розподілу судових справ автоматизованою системою відповідальна особа суду передає судові справи визначеному автоматизованою системою головуючому судді, судді-доповідачу.

Консультантом Жмеринського міськрайонного суду Вінницької області Коцюдим О.М. відповідно до Рішень Ради суддів України та Наказів ДСА України вносяться зміни до Положення про автоматизовану систему документообігу суду.

 

Нарада постановила:

1.      Подану інформацію взяти до відома.

2.      Працівникам апарату суду самостійно вивчати Положення про автоматизовану систему документообігу суду та керуватись у роботі автоматизованої системи документообігу суду.

3.      Головному спеціалісту з ІТ Анталу П.В. надавати практичну допомогу працівникам апарату суду у роботі  автоматизованої системи документообігу суду.

4.      Консультанту суду Коцюдим О.М. постійно вносити відповідні зміни до Положення про автоматизовану систему документообігу суду та інформувати працівників апарату суду.

5.      Контроль за виконанням постанови покласти на керівника апарату Жмеринського міськрайонного суду Насоненко Т.А.

 

Слухали: Вивчення Інструкції про порядок роботи  технічними засобами відеозапису ходу і  результатів процесуальних дій,  проведених  у  режимі відеоконференції під  час  судового засідання (кримінального провадження).

 

З доповіддю  по даному питанню виступив головний спеціаліст з ІТ Антал П.В.

 

В обговоренні питання взяли участь керівник апарату суду Насоненко Т.А., старший секретар суду Смірнова Є.А., заступник керівника апарату суду Скорковський П.Е., секретар судового засідання Маліщук Н.А.

 

Обговоривши питання відзначили що, відеоконференція – це телекомунікаційна технологія інтерактивної взаємодії двох або більше віддалених учасників судового провадження з можливістю обміну аудіо- та відеоінформацією у реальному масштабі часу з урахуванням керуючих даних.

Календар проведення процесуальних дій в режимі відеоконференції ведеться адміністратором офіційного веб-порталу судової влади України. Учасники судового процесу (кримінального провадження), на підставі рішення суду, беруть участь у процесуальній дії в режимі відеоконференції у порядку, встановленому процесуальним законодавством. Порядок проведення процесуальної дії у режимі відеоконференції, за участю осіб, які тримаються в установах попереднього ув’язнення або установах виконання покарань, затверджується спільним наказом Державної судової адміністрації України та відповідного органу державної влади.

Обов’язки щодо здійснення організаційних заходів, пов’язаних із функціонуванням системи відеоконференції у суді покладаються на керівника апарату суду Насоненко Т.А. 

Секретар судового засідання, працює з технічними засобами відеозапису під час проведення процесуальних дій у режимі відеоконференції до початку судового засідання, під час якого проводитимуться процесуальні дії у режимі відеоконференції, зобов’язаний:

- активувати технічні засоби відеозапису, зареєструватись у системі;

- перевірити наявність вільного місця на внутрішньому носії відеозапису;

- перевірити працездатність технічних засобів відеозапису, а також провести тестування пристроїв (мікрофони, камери тощо) та впевнитись, що вони працюють нормально, а відеоконференція і її запис здійснюється правильно.

У разі виявлення ознак непрацездатності технічних засобів відеозапису, а також у випадку неможливості налагодження їх коректної роботи, секретар зобов’язаний терміново повідомити про такі обставини головуючого (слідчого суддю), адміністратора та керівника апарату суду.

Використовувані в судовому засіданні технічні засоби і технології мають забезпечувати належну якість зображення та звуку. Учасникам судового процесу (кримінального провадження) має бути забезпечена можливість чути та бачити хід судового засідання (судового провадження), ставити запитання і отримувати відповіді, реалізовувати інші надані їм процесуальні права та виконувати процесуальні обов’язки, передбачені процесуальним законодавством.

У разі неможливості проведення процесуальної дії в режимі відеоконференції у зв’язку з обставинами, які виключають можливість її проведення (тривала хвороба учасника судового процесу, наявність відповідного клопотання до суду тощо), а також у випадку наявності технічних неполадок, що перешкоджають проведенню процесуальної дії в режимі відеоконференції, суди повідомляють один одного про це засобами телефонного зв’язку, шляхом направлення телефонограми, яка складається секретарем та приєднується до матеріалів справи (кримінального провадження).

Після закінчення проведення процесуальних дій у режимі відеоконференції секретар повинен:

-          здійснити запис відеофонограми на носії відеозапису створивши архівну та робочу копії;

-          перевірити якість запису архівної копії;

-          архівну та робочу копії долучити до матеріалів справи (кримінального провадження);

-          вилучити відеограму з технічного засобу відеозапису.

Секретар не повинен залишати без нагляду технічні засоби відеозапису, передавати іншим особам пароль або електронний ключ, допускати інших осіб до роботи з технічними засобами відеозапису, крім випадків передбачених процесуальним законодавством.

Після закінчення процесуальної дії у режимі відеоконференції секретар, зобов’язаний заблокувати технічні засоби відеозапису або вийти з відповідної програми. Файл із записом відеоконференції зберігається тимчасово на технічному засобі відеозапису та не може бути видалений, до моменту створення архівної та робочої копії.

Примірники відеофонограми записуються у вигляді архівної та робочої копій на окремі DVD –диски.

Архівна копія після завершення розгляду справи (матеріалів кримінального провадження) зберігається в архіві того суду, який створив відеофонограму разом з упаковкою, в якій вони надійшли.

Робоча копія в окремому конверті додається до судової справи (матеріалів кримінального провадження).

 

Нарада постановила:

1.      Подану інформацію взяти до відома.

2.      Секретарям судового засідання під час роботи з технічними засобами дотримуватись вимог «Інструкції про порядок роботи з  технічними засобами відеозапису ходу і  результатів процесуальних дій,  проведених  у  режимі відеоконференції під  час  судового засідання (кримінального провадження)».

3.      Головному спеціалісту з ІТ Анталу П.В. відновлювати працездатність технічних засобів відеозапису у разі виявлення секретарями судового засідання ознак непрацездатності технічних засобів відеозапису.

4.      Контроль за виконанням постанови покласти керівника апарату Жмеринського міськрайонного суду Насоненко Т.А.

 

Слухали: Про загальний порядок проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців в апараті Жмеринського міськрайонного суду.

 

З доповіддю  по даному питанню виступила консультант з кадрової роботи суду Шпиль А.В.

 

В обговоренні питання взяли участь керівник апарату суду Насоненко Т.А., заступник керівника апарату суду Скорковський П.Е.

 

Обговоривши питання відзначили, що метою проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців в апараті Жмеринського міськрайонного суду є об'єктивна  оцінка  знань  та здібностей  кандидатів  на  заміщення  вакантних  посад  державних службовців в Жмеринському міськрайонному суді. Іспит проводиться конкурсною комісією суду. Іспит проходять кандидати на заміщення вакантних посад, документи яких відповідають установленим вимогам. Особи, документи  яких  не відповідають установленим вимогам, за рішенням голови конкурсної комісії до іспиту  не  допускаються, про   що   їм   повідомляється   кадровою  службою  з  відповідним обґрунтуванням.

Кандидати, які подали недостовірні  відомості,  до  участі  в конкурсі не допускаються.    

Перелік питань для перевірки знання законодавства з урахуванням  специфіки функціональних  повноважень  працівників апарату суду затверджуються керівником апарату суду, відповідно  до Порядку проведення конкурсу.

Переліки   питань  надаються для ознайомлення всім учасникам конкурсу при поданні документів для участі в конкурсі.
Кількість білетів має бути не менше 15.

Процедура іспиту складається з трьох етапів:

1.      організаційна підготовка до іспиту;

2.      складання іспиту;

3.      оцінювання та підбиття підсумків іспиту.

Консультант суду з кадрової роботи  за  погодженням  з  головою конкурсної комісії визначає дату проведення іспиту та  повідомляє  кандидатів про місце і час його проведення.

Під   час    підготовки    відповідей    на    запитання екзаменаційного білета мають бути присутніми не менше трьох членів конкурсної комісії.
Іспит складається письмово за екзаменаційними  білетами, які  пропонуються  кандидату  на  його  вибір  і  відкриваються  у присутності  кандидатів  на  заміщення  вакантних  посад  під  час складання іспиту.
Загальний час для підготовки відповіді на екзаменаційний білет має становити 60 хвилин.

Для оцінки знань кандидатів використовується п'ятибальна система.

Після закінчення часу,  відведеного на складання іспиту, проводиться перевірка відповідей та їх  оцінювання  всіма  членами конкурсної  комісії.  Члени  конкурсної  комісії приймають спільне рішення щодо оцінки відповіді  на  кожне  питання  екзаменаційного білета.   Такі   оцінки  виставляються  на  аркуші  з  відповідями кандидата.

Аркуші з відповідями  кандидатів  зберігаються  разом  з іншими  матеріалами  та  документами конкурсної комісії у кадровій службі відповідно до вимог чинного законодавства.

Кандидати,  які  не  склали  іспит,   не   можуть   бути рекомендовані конкурсною комісією для призначення на посаду.
           Результати  іспиту  можуть  бути  оскаржені  в  порядку, передбаченому для оскарження рішень конкурсної комісії.

 

Нарада постановила:

1.      Подану інформацію взяти до відома.

2.      Голові комісії – заступнику керівника апарату суду Скорковському П.Е. під час проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців в апараті Жмеринського міськрайонного суду забезпечити дотримання вимог конкурсною комісією Порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців.

  1. Контроль за виконанням постанови покласти на керівника апарату Жмеринського міськрайонного суду Насоненко Т.А .

 

Слухали: Обговорення змін до кодексів України, прийнятих у 2012 році, до: Кримінально-процесуального кодексу України; Кримінального кодексу України; Цивільного кодексу України, Сімейного кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства, Кодексу України про адміністративні правопорушення; Земельного кодексу України.

 

З доповіддю  по даному питанню виступила консультант суду Коцюдим О.М.

 

В обговоренні питання взяли участь керівник апарату суду Насоненко Т.А., консультант з кадрової роботи суду Шпиль А.В.

 

Обговоривши питання відзначили, що Верховною Радою України на протязі 2012 р. внесено зміни до деяких законодавчих актів України, таких як Кримінально-процесуального кодексу України, Кримінального кодексу України, Цивільного кодексу України, Сімейного кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства, Кодексу України про адміністративні правопорушення, Земельного кодексу України.

Консультант Жмеринського міськрайонного суду Коцюдим О.М. після прийнятих Верховною Радою України змін до деяких законодавчих актів України, ознайомлює суддів суду з вищезазначеними змінами та вносить відповідні зміни до контрольних кодексів та законів України.

Нарада постановила:

1.      Подану інформацію взяти до відома.

2.      Консультатнту суду Коцюдим О.М. постійно здійснювати моніторинг змін до кодекісв та законів України й надалі повідомляти суддів суду про відповідні зміни.

  1. Контроль за виконанням постанови покласти на керівника апарату Жмеринського міськрайонного суду Насоненко Т.А.

 

Слухали: Обговорення листа Товариства Червоного Хреста України Жмеринської міськрайонної організації Товариства Червоного Хреста №21 від 12.03.2013 р.

 

З доповіддю  по даному питанню виступила керівник апарату суду Насоненко Т.А.

 

В обговоренні питання взяли участь старший секретар суду Смірнова Є.А., заступник керівника апарату суду Скорковський П.Е.

 

З інформацією по цьому питанню виступила керівник апарату суду  Насоненко Т.А., яка повідомила, що голова Жмеринської міськрайонної органзіації Товариства Червоного Хреста Сіткевич Л.С. звернулася з пропозицією до працівників апарату суду вступити в члени до Товариства Червоного Хреста України, сплативши членські внески за 2013 р. в розмірі 5 гривень з працюючого.

 

Нарада постановила:

1.      Подану інформацію взяти до відома.

2.      Працівникам апарату Жмеринскього міськрайонного суду вступити в Товариство Червоного Хреста України та сплатити членські внески за 2013 р. в розмірі 5 грн. з працюючого.

  1. Контроль за виконанням постанови покласти на керівника апарату Жмеринського міськрайонного суду Насоненко Т.А.

 

 

Керівник апарату Жмеринського

міськрайонного суду                                                                                  Т.А. Насоненко   

       

Секретар                                                                                                      А.В.Шпиль