flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Протокол № 2 від 28 лютого 2014 року

                                                                                      П Р О Т О К О Л  № 2

оперативної наради суддів та працівників апарату

Жмеринського міськрайонного суду

 

28 лютого 2014 року

На нараді присутні 28 працівників суду.

 

Порядок денний :

1.      Про стан роботи в частині надсилання судом учасникам судового процесу (кримінальні провадження)

текстів судових повідомлень у вигляді SMS- повідомлень за 2013р.

2.      Про стан використання системи відеоконфернецзвязку при здійсненні судочинства в 2013 р.

3.      Про судову практику розгляду справ окремого провадження за участю народних засідателів.

4.      Про стан роботи суду щодо інформаційного наповнення і функціонування офіційної сторінки

Жмеринського міськрайонного суду на веб-порталі судової влади України за 2013 р.

5.      Про стан роботи секретаря суду Колеснік О.В. в частині ведення діловодства по справам про

адміністративні правопорушення за ІІ півріччя 2013р .

 

            Слухали: Про стан роботи в частині надсилання судом учасникам судового процесу (кримінальні

провадження) текстів судових повідомлень у вигляді SMS- повідомлень за 2013р.

 

            З інформацією по цьому питанню виступив суддя Жмеринського міськрайонного суду Камінський В.П.,

який доповів, що відповідно до частини першої статті 135 Кримінального процесуального кодексу України,

частини шостої статті 74 Цивільного процесуального кодексу України, частини п’ятої статті 147

Закону України "Про судоустрій і статус судів" з метою забезпечення своєчасного інформування учасників

судового процесу (кримінального провадження) про час і місце розгляду справи та на виконання вимог

наказу ДСА України від 20 вересня 2013 року № 119 «Про реалізацію проекту щодо надсилання судами

SMS-повідомлень учасникам судового процесу (кримінального провадження) у місцевих та апеляційних

загальних судах» з 01 жовтня 2013 року запроваджено порядок надсилання судами учасникам судового

процесу (кримінального провадження) текстів судових повісток у вигляді SMS-повідомлень.

            Текст судової повістки може бути надісланий судом учаснику SMS-повідомленням після подання

ним до суду заявки про намір отримання судової повістки в електронному вигляді за допомогою SMS-повідомлення.

Така заявка оформляється безпосередньо в суді або шляхом роздруковування та заповнення у часником форми,

яка розміщена на офіційному веб-порталі судової влади України. Технічна можливість надсилання SMS-повісток

на сьогодні реалізована в усіх місцевих та апеляційних загальних судах.

            У випадку зміни номера мобільного телефону учасника чи за наявності обставин, які перешкоджають

(перешкоджатимуть) отриманню ним тексту судової повістки шляхом SMS-повідомлення, учасник повинен

невідкладно подати до суду заяву про зміну порядку здійснення судового виклику.

            Водночас порядком визначено, що результат доставки SMS-повідомлення на номер мобільного

телефону учасника (дата й час доставки чи причина недоставки) автоматично розміщуватиметься у

відповідному електронному реєстрі автоматизованої системи документообігу, а потім у роздруковано

му вигляді долучатиметься до матеріалів справи.

            До переваг нової послуги належить:

1. Оперативність в отриманні інформації про час та місце проведення судового засідання для учасника

судового процесу.

2. Значна економія бюджетних коштів на поштову розсилку судових повісток, економія коштів на

витратний матеріал (папір, конверти, марки тощо). У середньому при надсиланні судової повістки у

вигляді SMS-повідомлення, її вартість зменшується приблизно у 8 разів.

3. Зменшення ризику втрати інформації чи взагалі не доставки її до адресата.

4. Економія робочого часу працівників суду на відправку судових повісток поштою.

            Інформація, що міститься в автоматизованій системі документообігу суду є захищеною від

стороннього доступу до неї. Функціональні обов’язки, права користувачів автоматизованої системи,

надання та позбавлення права доступу до неї в кожному окремому суді визначаються на підставі

наказів голови суду та керівника апарату суду.

Крім того інформація, що надсилається SMS-повідомленням (текст судової повістки), не містить

персональних даних учасника процесу. Інформацію про час та місце проведення судового засідання

можна дізнатися також зі списків справ, призначених до розгляду, що розміщені на інформаційних

стендах суду та скориставшись відповідним функціоналом на веб-порталі «Судова влада України».

            Станом на 01 березня 2014 року Жмеринським міськрайонним судом Вінницької області,

згідно інформації отриманої з автоматизованої системи документообігу суду, надіслано 118 електронних

повісток (512 SMS-повідомлень).

 

з/п

ПІП судді

Кількість електронних повісток

Кількість SMS повідомлень

1

Вернік Володимир Михайлович

27

136

2

Камінський Валерій Петрович

19

85

3

Саландяк Ольга Ярославівна

15

68

4

Сенько Любов Юзефівна

17

61

5

Порощук Петро Петрович

15

60

6

Заярний Андрій Миколайович

14

58

7

Шепель Костянтин Анатолійович

11

44

Всього:

118

512

            Протягом жовтня – лютого 2014 року спостерігається постійне збільшення кількості надісланих

судом учасникам судового процесу та кримінального провадження текстів судових повісток у вигляді SMS-повідомлень.

            З метою інформування населення про реалізацію проекту щодо надсилання судами SMS-повідомлень

учасникам судового процесу (кримінального провадження) у місцевих та апеляційних загальних судах, в

друкованих засобах масової інформації місцевої сфери розповсюдження, а саме: в газеті «Жмеринський

меридіан» №40 (704) від 05.10.2013 року було опубліковане оголошення.

            На виконання рішення Ради суддів загальних судів  №19 від 13.02.2014 року на веб-сайті

Жмеринського міськрайонного суду Вінницької області  веб-порталу «Судова влада України», 25.02.2014

року було розміщено інформацію щодо  надсилання учасникам судового процесу (кримінального

провадження) текстів судових повісток у вигляді SМS-повідомлень.

            Виходячи з викладеного, можна зробити висновок, що ера «електронного правосуддя»

в Україні – ще віддалена перспектива, однак перші кроки у створенні електронного судочинства

зроблені, і сподіваємось, що невдовзі електронні новації замінять паперову рутину і суттєво

полегшать звернення громадян до суду, з одного боку, та зроблять діяльність вітчизняних судів більш

ефективною – з другого.

 

 

Враховуючи наведене вирішили:

1.                  Інформацію із зазначеного питання взяти до відома.

2.                  Суддям суду використовувати підсистему SMS-повідомлення.

3.                  Секретарям судового засідання, судовому розпоряднику Коцюдим О.М. відбирати заяви

про надсилання судом судових повісток у вигляді SMS-повідомлень учасникам судового процесу

та кримінального провадження у всіх учасників судового процесу та кримінального провадження,

при не бажанні сторін отримувати судові повістки у вигляді SMS-повідомлень відзначати це за

зразках заяв про надсилання судом судових повісток у вигляді SMS-повідомлень.

4.                  Контроль за виконанням покласти на керівника апарату суду Насоненко Т.А.

 

 

Слухали: Про стан використання системи відеоконфернецзвязку при здійсненні судочинства

в 2013 р.

 

            З інформацією з даного питання виступив суддя Порощук П.П., який доповів, що Наказом

Державної судової адміністрації України від 15 листопада 2012 року за №155 затверджено Інструкцію

про порядок роботи з технічними засобами відеозапису ходу і результатів процесуальних дій,

проведених у режимі відеоконференції, під час судового засідання.

          Дорученням Президента України від 05 липня 2012 року № 1-1/17945 з метою забезпечення

здійснення невідкладних заходів, пов’язаних з прийняттям Кримінального процесуального кодексу

України, Державній судовій адміністрації України поставлено завдання вжити заходів для обладнання

залів судового засідання судів загальної юрисдикції у необхідній кількості технічними засобами фіксування

кримінального провадження та технічними засобами проведення дистанційного провадження в

режимі відеоконференції. На виконання даного доручення впродовж 2012-2013 років Державною

судовою адміністрацією України впроваджено систему відеоконференцзв’язку, застосування якої

повинно сприяти скороченню строків розгляду справ, заощадженню бюджетних коштів, що витрачаються

на доставку до суду осіб, які перебувають під вартою.

            Вказана інструкція розроблена на підставі відповідних положень Цивільного процесуального

кодексу України, Кримінального процесуального кодексу України, Господарського процесуального

кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та з урахуванням вимог пункту

10 частини першої статті 146 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» встановлює єдиний

порядок роботи з технічними засобами відеозапису ходу і результатів процесуальних дій, які

проводяться у режимі відео конференції.

            Слід зазначити, що відеоконференція - це телекомунікаційна технологія інтерактивно

ї взаємодії двох або більше віддалених учасників судового провадження з можливістю обміну аудіо -

та відеоінформацією у реальному масштабі часу з урахуванням керуючих даних. Технічні засоби

відеозапису ходу і результатів процесуальних дій являють собою сукупність програмно-апаратних

засобів та приладів, що забезпечують належне фіксування, зберігання, копіювання (дублювання) і

використання інформації, яка відображає процес відеоконференції.

            Щомісячно Державною судовою адміністрацією України здійснюється моніторинг ефективності

використання даної системи в апеляційних судах під час здійснення  досудового розслідування

та судового провадження (лист Голови ДСА № 4-251/13 від 15.01.2013 року).

        Поряд з цим, проведення такого моніторингу щодо усіх загальних судів відповідної області

заплановано Радою суддів загальних судів.

            З метою забезпечення додержання вимог Інструкції «Про порядок роботи з технічними

засобами відеозапису ходу і результатів процесуальних дій, проведених у режимі відеоконференції

під час судового засідання (кримінального провадження)», затвердженої наказом Державної

судової адміністрації України від 15 листопада 2012 року № 155, на базі обладнаних системами

відеконференцзв’язку залів судових засідань спільно з державним підприємством «Інформаційні

судові системи», з 1 липня до 1 листопада 2013 року тривали навчання секретарів судових

засідань у форматі учбового сеансу зв'язку (семінару-заліку). Зокрема, проводилися лекції і практичні заняття.

За результатами проходження навчання секретарі судових засідань Жмеринського міськрайонного

суду Вінницької області, які успішно склали залік, отримали відповідні сертифікати. Секретарі суду

в своїй роботі окрім зазначеної інструкції також користуються методичними вказівками з використання

системи відеоконференцзв’язку для залу судових засідань з програмною складовою - програмний

комплекс TRUECONF (відкрита ліцензія).

            Протягом 2013 року в Жмеринському міськрайонному суді Віницької області в режимі відеоконференцзв’язку

розглядались 3 кримінальні справи.  З них 1 справа розглянута з винесенням вироку. 2 справи станом

на кінець звітного періоду не розглянуті, однак при їх розгляді і надалі застосовувався відеоконференцзв’язок.

               Отже, використані у судовому засіданні технічні засоби  і технології забезпечили належну якість зображення та звуку, а  також  забезпечили учасниками судового процесу можливість чути та бачити хід  судового засідання, ставити запитання і отримувати  відповіді,  реалізовувавши при цьому свої процесуальні права та виконати процесуальні  обов’язки. Застосування видеоконференцзв’язку  сприяє скороченню строків  розгляду справ, заощадженню бюджетних коштів, що витрачаються на доставку  до суду осіб, які перебувають під вартою.

 

 

 

Враховуючи наведене вирішили:

1.                  Інформацію із зазначеного питання взяти до відома.

2.                  Суддям суду вжити заходів, щодо впровадження системи відеоконференцзв’язку в роботу.

3.                  Контроль за виконанням постанови залишаю за собою.

 

            Слухали: Про судову практику розгляду справ окремого провадження за участю народних засідателів.

 

            З інформацією з даного питання виступив суддя Шепель К.А., який зазначив, що

окреме провадження - це вид непозовного цивільного судочинства, в порядку якого розглядаються цивільні

справи про підтвердження наявності або відсутності юридичних фактів, що мають значення для охорони прав

та інтересів особи або створення умов здійснення нею особистих немайнових чи майнових прав або підтвердження

наявності чи відсутності неоспорюваних прав. Частина друга ст.  234 ЦПК України визначає перелік заяв,

які розглядаються в порядку  окремого провадження.

            З даного переліку справи про обмеження цивільної дієздатності фізичної особи, визнання фізичної

особи недієздатною та поновлення цивільної дієздатності фізичної особи; визнання фізичної особи безвісно

відсутньою чи оголошення її померлою; усиновлення; надання особі психіатричної допомоги в примусовому

порядку; примусову госпіталізацію до протитуберкульозного закладу розглядаються судом у складі одного судді

і двох народних засідателів.

            В 2013 р. до Жмеринського міськрайонного суду надійшло 26 справ даної категорії, з них: 4 заяви було

повернуто, 3 заяви залишено без розгляду, 17 заяв було задоволено, 1 заява задоволена частково і відмовлено

в задоволенні 1 заяви.

            За участю двох народних засідателів суддею Порощуком П.П. було розглянуто 5 справ, суддею

Камінським В.П. – 5 справ, суддею Верніком В.М. – 5 справ, суддею Заярним А.М. – 3 справи, суддею

Шепелем К.А. – 2 справи, суддею Сенько Л.Ю. – 1 справа, суддею Саландяк О.Я. – 1 справа.

            Справ про  обмеження цивільної дієздатності фізичної особи, визнання фізичної особи недієздатною

та поновлення цивільної дієздатності фізичної особи було розглянуто 8, справ про  визнання фізичної особи

безвісно відсутньою чи оголошення її померлою – 6, про усиновлення – 3, про надання особі психіатричної

допомоги в примусовому порядку – 4.

            Але по даним справам, в роздрукованих журналах судових засіданнях не зазначені народні засідателі.

Очевидно, що система «Оберіг» потребує вдосконалення в цьому аспекті, щоб в журналах судових засідань,

де зазначається склад суду, можна було зазначити народних засідателів.

            Крім цього, по одній справі виявлено, що справа була розглянута без участі народних засідателів.

            Одна справа незрозуміло чи взагалі була розглянута за участю народних засідателів.

            По двох справах виявлено відсутність журналу судового засідання. В одній справі зазначено, що

даний факт має місце у зв’язку з технічною несправністю системи «Оберіг» (№ 2-о/130/97/2013 головуючий

суддя Вернік В.М.), а в іншому випадку у зв’язку з відсутністю сторін в судовому засіданні головуючий

посилається на ч. 2 ст. 197 ЦПК України, яка передбачає, що у разі неявки в судове засідання всіх осіб, я

кі беруть участь у справі фіксування судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного запису

не здійснюється (№ 2-о/130/100/2013 головуючий суддя Вернік В.М.).  В останньому випадку хотілося б окремо

звернути увагу на те, що народні засідателі не зазначені ні в вступній частині рішення, а ні в кінці. Судячи

з матеріалів справи можна зробити висновок, що справа була розглянута без участі народних засідателів.

Однак, якщо відкрити електронну обліково-статистичну картку на дану справу, то видно, що по справі

значаться два конкретних народних засідателів.

            Отже, судді Жмеринського міськрайонного суду дотримуються законодавства щодо обов’язкової

участі народних засідателів у випадках, передбачених ЦПК України і правильно застосовую норми закону

при вирішенні даної категорії справ.

 

 

 

Враховуючи наведене вирішили:

1.      Інформацію із зазначеного питання взяти до відома.

2.      Суддям суду необхідно виробити єдину судову практику щодо розгляду справ окремого провадження за

участю народних засідателів.

3.      Секретарям судового засідання в електронній обліково-статистичній картці  на справу, обов'язково

значаться зазначати народних засідателів.

4.      Контроль за виконанням постанови залишаю за собою.

 

 

Слухали: Про стан роботи суду щодо інформаційного наповнення і функціонування офіційної сторінки

Жмеринського міськрайонного суду на веб-порталі судової влади України за 2013 р.

 

            З інформацією з даного питання виступила в.о. голови суду Сенько Л.Ю., яка зазначила, що з метою

забезпечення гласності та відкритості своєї діяльності, а також на виконання постанови КМУ від 04.01.2002

року №3 «Про Порядок оприлюднення у мережі Інтернет інформації про діяльність органів виконавчої влади»,

наказу ДСА України від 21.05.2003 року №186 «Про створення єдиної комп’ютерної мережі судів України

та запровадження централізованого спостереження за потребами місцевих та апеляційних судів загальної

юрисдикції», Жмеринський міськрайонний суд Вінницької  області забезпечує розміщення і постійне

оновлення інформації для громадян на власній веб-сторінці, яка функціонує на офіційному веб-порталі «Судова влада України» www.court.gov.ua.

       Щодо інформаційного наповнення веб – сторінки суду на веб – порталі судової влади України,

варто зазначити, що сторінка підтримується на належному рівні, присутня вся необхідна інформація для

відвідувачів сайту. Сайт систематично оновлюється новинами та ведеться у відповідності з рекомендаціями

рішень ради суддів загальних судів.

        Відповідно до наказу керівника апарату суду № 14 о/д від 25 травня 2012 року призначено відповідальною

особою з питань запитів на інформацію про діяльність суду що підлягає оприлюдненню відповідно до вимог 

Закону України «Про доступ до публічної інформації» на  веб-порталі «Судова влада України» -консультанта

суду з кадрової роботи ШпильА.В. Контроль за виконанням цього наказу покладено на керівника апарату суду Насоненко Т.А.

            Відповідно до Рішення ради суддів загальних судів від 28.02.2013 року №12  затверджено зміст інформації,

яка підлягає оприлюдненню на веб – сторінці судів веб – порталу судової влади України ( Додаток№1), всього

16 пунктів.  Вказаний зміст  інформації  був доповнений  Рішенням ради суддів загальних судів від 25.06.2013

року   № 53, а саме  п.17 «Список справ, призначених до розгляду»  та п.18  «Показники діяльності суду за півріччя та рік». 

 

       Веб-сторінка  Жмеринського міськрайонного суду Вінницької  області, відповідно до вимог діючого

законодавства структурована, складається зі спеціальних категорій (розділів), які сфокусовані на пріоритетності

потреб громадян та розроблені таким чином, щоб вони були зрозумілими і доступними для всіх користувачів,

включаючи тих учасників судових справ, які самостійно представляють свої інтереси в суді.

Такими спеціальними категоріями (розділами) на кінець 2013 року є:

 Головна сторінка суду

 Новини

 Керівництво

Списки суддів

Структура суду

Список справ, призначених до розгляду.

Розклад роботи суду

Правила внутрішнього трудового розпорядку

Вакансії

Положення та інструкції щодо роботи суду

Зразки заяв

Судовий збір

Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів,  які надаються запитувачем інформації в суді

Перелік затверджений наказом голови суду документів, що містять службову інформацію

Список осіб, відповідальних за забезпечення доступу до інформації, з зазначенням контактних телефонів

Реквізити рахунків

Показники роботи

Електронний суд

План заходів роботи суду

Положення про порядок організації доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні суду.

Інформація для громадян

Законодавство

Організація роботи суду

Історія суду

Аналітичні довідки

Про службову інформацію

     Зазначені  категорії наповнені необхідними інформаційними матеріалами, які на момент проведення

даного аналізу не втратили своєї актуальності та відповідають дійсності. Для підготовки усіх інформаційних

матеріалів використана проста, зрозуміла для громадян мова. Всі інформаційні матеріали за своїми якісними

показниками, в тому числі й змістовністю, відповідають сьогоденним потребам громадян. Крім того, деякі із

спеціальних категорій (розділів) містять підрозділи, що значно розширює інформаційне поле для громадян

при їх використанні.

            Стан наповнення веб-сторінки  Жмеринського міськрайонного суду Вінницької  області на

офіційному веб-порталі «Судова влада України» інформаційними матеріалами знаходиться на належному 

рівні та належним чином організована робота по забезпеченню розміщення інформації на веб-сторінці, її

постійного оновлення та контролю за даним напрямком роботи. Зокрема, призначені відповідальні особи,

скоординована їх взаємодія, спланована та організована аналітична робота.

      Інформаційні матеріали є доступними та зрозумілими для широкого загалу користувачів, включаючи тих

учасників судових справ, які самостійно представляють свої інтереси в суді. Для їх підготовки використана

проста та зрозуміла мова.

 

Враховуючи наведене вирішили:

1.                  Інформацію із зазначеного питання взяти до відома.

2.                  Консультанту суду з кадрової роботи Шпиль А.В. провести роботу по розширенню інформаційної

структури розділу «Інформація для громадян», а саме таке як «Порядок звернення громадян до суду»; та в розділі 

«Вакансії», створивши у ньому такі додаткові посилання, як: «Умови проведення конкурсу», 

«Перелік документів, які подаються для участі у конкурсі».

3.                  Консультанту суду з кадрової роботи Шпиль А.В. забезпечувати розміщення аналізів про роботу суду на Web-сторінці  Жмеринського міськрайонного суду Вінницької  області  в  розділі «Аналітичні  довідки».

4.                  Контроль за виконанням залишаю за собою.

 

Слухали: Про стан роботи секретаря суду Колеснік О.В. в частині ведення діловодства по справам про адміністративні правопорушення за ІІ півріччя 2013р .

 

            З інформацією з даного питання виступила старший секретар суду Смірнова Є.А., яка зазначила, що

гідно наказу № 38 від 03.09.20001 року  Колеснік О.В. призначено на посаду секретаря  Жмеринськогоміського

суду, згідно наказу № 1 від 01.04.2004 року «Про переведення» Колеснік Ольгу Володимирівну переведено на

посаду секретаря Жмеринського міськрайонного суду

            Реєстрація судових справ та матеріалів у суді здійснюється автоматично  у КП          «Д-3» усі справи

та матеріали, що надходять  до суду реєструються у журналі реєстрації вхідної кореспонденції, який

роздруковується щодня, на ОСК та у відповідних реєстраційних книгах, журналах та алфавітних покажчиках.

            Канцелярією суду вся вхідна кореспонденція, в тому числі процесуальні документи, приймаються,  опрацьовуються і реєструються в автоматизованій системі в день її надходження.          

             Відповідно до функціональних обов'язків   автоматичний розподіл судових справ про адміністративні

правопорушення  та ведення первинного  обліку справ  в  ОСК  здійснює  секретар  суду  -  Колеснік О.В.

            Для обліку речових доказів секретарем Колеснік О.В. ведеться відповідний журнал, в якому відображається  кількість, найменування вилученого товару.  Всі журнали пронумеровані, прошнуровані та скріплені печаткою і підписом голови суду.

            Звернення до виконання судових рішень здійснюється з урахуванням положень Закону України « Про

виконавче провадження». Після вступу в закону силу  виконавчі документи звертаються до виконання  і 

вчасно надсилаються в відповідні органи. Всі постанови про закінчення виконавчого провадження та інші

документи  долучаються до справ та відмічаються в ОСК «Д-3» секретарем по справах про адміністративні

правопорушення  Колеснік О.В.

            На кожний вхідний, у тому числі процесуальний документ у автоматизованій системі заповнюється

реєстраційна картка, яка містить інформацію щодо реквізитів та руху документа. Дата реєстрації та вхідний

номер документа, що складається з номера за порядком у відповідному році та року реєстрації, формуються

автоматизованою системою автоматично.

             Протягом  ІІ півріччя 2013 року в провадженні міськрайонного суду перебувало   1722  матеріалів про

адміністративне правопорушення,  що на 193 справи меньше ,  ніж в ІІ півріччі  минулого року.

             Розглянуто по суті  1448  матеріалів , повернуто 239 справ. Залишок нерозглянутих справ на кінець

звітного періоду   складає 35 справ .

            Адміністративні стягнення накладено на   1126  осіб, у тому числі: штраф – на   806  особ,   

адміністративний арешт застосовано - до    32 осіб, позбавлення спеціального права застосовано – до 73  осіб,

 громадські роботи – до   198   осіб, попередження – до  17  осіб.

            Винесено постанов про закриття провадження у  318  справах, з них – за малозначністю закрито–  76  справ,

з відсутністю події і складу правопорушення – 47  справ, із закінченням строків накладення

адміністративного стягнення – 195справ.

            Контрольні журнали  ведуться у паперовому виді, передача справ суддям здійснюється під розпис

в реєстрі передачі справ та в контрольному журналі, подальші записи, а це дата розгляду справи, наслідки

розгляду справи, дата та підпис працівника суду про отримання справи вносяться вручну.

            Секретар суду чітко дотримується вимог Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді,

(далі – Інструкція) та Положення про автоматизовану систему документообігу (далі – Положення), 

всі пункти і графи обліково-статистичних карток в  КП «Д-3» заповнюються відповідно до руху справи.

Не приймаються до канцелярії суду справи у яких не заповнено рух по справі в ОСК або ж не направлено

судове рішення до ЄДРСР. Грубих помилок і порушень при реєстрації ОСК не допускалось.

            Всі звіти розраховуються на підставі документів первинного обліку, тому секретарем  канцелярії у

справах  про адміністративні правопорушення  постійно звертається особлива увага на їх якість.

            Основними  завданнями обліково-статистичної роботи  є забезпечення достовірності, об'єктивності,

оперативності та цілісності інформації про роботу судів з основної діяльності.

            Стан роботи секретаря суду - Колесник О.В. в частині ведення діловодства по справах про

адміністративні правопорушення за ІІ півріччя 2013 року ведеться на належному рівні та відповідно

до вимог Інструкції та Положення. Усі картки знаходяться на відповідному обліку та на постійному контролі

у секретаря суду.

            Обліково-статистичні картки сформовані та заповнюються українською мовою,  ведуться 

в хронологічному порядку, відповідному кожній категорії (3 та 3-в), розділи карток про дату надходження

справи, статті  КУпАП та суть правопорушення, відомості щодо розгляду справи, накладення

адміністративного стягнення та виконання постанови заповнюються секретарем суду правильно

та достовірно.  Забезпечується своєчасне внесення відомостей про виконання рішення суду,

недоліків в роботі секретаря суду Колеснік О.В. не встановлено.

            Незважаючи на постійні оновлення  в КП «Д-3»,  змін до Положення секретар суду  Колеснік О.В.

постійно слідкує за оновленням в комп’ютерній  програмі «Д-3», опрацьовує та використовує в постійній

роботі нововведення.

 

Враховуючи наведене вирішили:

1.                  Інформацію із зазначеного питання взяти до відома.

2.                  Визнати роботу секретаря суду Колеснік О.В. в частині ведення діловодства по справам про

адміністративні правопорушення за ІІ півріччя 2013р. на належному рівні.

3.                  Контроль за виконанням залишаю за собою.

 

           

 

Голова зборів                                                                                                  Сенько Л.Ю.

 

Секретар зборів                                                                                                Шпиль А.В.