Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Протокол № 12
наради працівників апарату Жмеринського міськрайонного суду Вінницької області
26 листопада 2015 року
На нараді присутні 29 працівників суду.
План навчання:
1. Про Рішення зборів суддів Жмеринського міськрайонного суду від 18.11.2015 року №38 про обрання слідчих суддів та №39 про обрання уповноважених на здійснення кримінального провадження щодо неповнолітніх.
2. Про інформацію керівника апарату суду Насоненко Т.А. щодо недотримання вимог Засад використання автоматизованої системи документообігу суду в Жмеринському міськрайонного суді Вінницької області консультантом з кадрової роботи Жмеринського міськрайонного суду Ковалишиною К.А.
3. Про результати перевірки передбачені ЗУ «Про очищення влади».
4. Про перенесення робочих днів та чергування у 2016 році.
5. Звернення колективу Чернігівського районного суду Чернігівської області до прем’єр-міністра України Яценюка А.П.
6. Про лист ТУ ДСА в Вінницькій області від 09.11.2015 №05-20/4439 щодо охорони приміщень судів протягом робочого часу.
7. Про лист ТУ ДСА в Вінницькій області від 13.11.2015 №02-29/4484 щодо використання електронних поштових скриньок.
Слухали: Про рішення зборів суддів суду від 18.11.2015 року №38 про обрання слідчих суддів та №39 про обрання уповноважених на здійснення кримінального провадження щодо неповнолітніх.
З доповіддю по даному питанню виступила керівник апарату суду Насоненко Т.А., яка довела зміст рішень зборів суддів суду, а саме: рішення №38, яким збори суддів суду вирішили припинити повноваження слідчого судді Верніка В.М. відповідно до протоколу зборів суддів Жмеринського міськрайонного суду від 05.03.2014 року № 3 «Про обрання судді Верніка В.М. слідчим суддею» та обрати слідчими суддями Жмеринського міськрайонного суду Вінницької області суддів Камінського В.П., Шепеля К.А., Верніка В.М., Сенько Л.Ю., Саландяк О.Я., Заярного А.М., Порощука П.П. на період їх повноважень з 20.11.2015 року по 20.11.2018 року.
А також довела до відома зміст рішення №39, яким збори суддів суду вирішили обрати уповноважених на здійснення кримінального провадження щодо неповнолітніх суддів Жмеринського міськрайонного суду Вінницької області Камінського В.П., Шепеля К.А., Сенько Л.Ю., Верніка В.М. на період їх повноважень з 20.11.2015 року по 20.11.2018 року.
Нарада постановила:
1. Подану інформацію взяти до відома та використання в роботі.
2. Контроль за виконанням постанови покласти на керівника апарату Жмеринського міськрайонного суду Насоненко Т.А.
Слухали: Про інформацію керівника апарату суду Насоненко Т.А. щодо недотримання вимог Засад використання автоматизованої системи документообігу суду в Жмеринському міськрайонного суді Вінницької області консультантом з кадрової роботи Жмеринського міськрайонного суду Ковалишиною К.А.
З доповіддю по даному питанню виступила керівник апарату суду Насоненко Т.А.
В обговоренні питання взяли участь заступник керівника апарату суду Антал П.В., секретар суду Мельник О.С., помічник судді Скорковська Л.А., секретар судового засідання Росовська О.Ю.
Заслухавши та обговоривши інформацію керівника апарату суду Насоненко Т.А. нарада відзначила, що 02.11.2015 року на підставі журналу судового засідання та письмової заявки судді Верніка В.М., про встановлення «нарадчої кімнати» у зв’язку з розглядом кримінального провадження 1/130/1/2015 по обвинуваченню Грушка В.П. передбачено ч.1 ст. 366 КК України, консультантом суду з кадрової роботи Ковалишиною К.А. встановлено відмітку у табелі «нарада кімната» в КП «Д-3».
09.11.2015 року о 08 год. 00 хв. суддя Вернік В.М. в усній формі повідомив Ковалишину К.А. про зняття відмітки «нарада кімната», що нею було зроблено. Проте, тільки 11.11.2015 року секретарем судового засідання було надано журнал судового засідання про закінчення «нарадчої кімнати».
При цьому консультантом з кадрової роботи Ковалишиною К.А. недотримано вимог п.5.4.3. Засад використання автоматизованої системи документообігу суду в Жмеринському міськрайонному суді Вінницької області затвердженні Рішенням зборів суддів Жмеринського міськрайонного суду Вінницької області від 16 вересня 2015 року.
Нарада постановила:
1. Подану інформацію взяти до відома.
2. Вказати консультанту суду з кадрової роботи Ковалишиній К.А. на порушення нею вимог п. 5.4.3 Засад використання автоматизованої системи документообігу суду в Жмеринському міськрайонному суді Вінницької області.
3. Консультанту суду з кадрової роботи Ковалишиній К.А. суворо дотримуватись вимог Положення про автоматизовану систему документообігу та Засад використання автоматизованої системи документообігу суду в Жмеринському міськрайонному суді Вінницької області.
4. Секретарям судового засідання своєчасно надавати журнали судового засідання консультанту з кадрової роботи для проставлення відмітки «нарадч кімната» та її зняття.
5. Контроль за виконанням постанови покласти на керівника апарату Жмеринського міськрайонного суду Насоненко Т.А.
Слухали: Про результати перевірки передбачені ЗУ «Про очищення влади».
З доповіддю по даному питанню виступила керівник апарату суду Насоненко Т.А.
В обговоренні питання взяли участь старший секретар суду Лукашова Н.М.
Заслухавши та обговоривши інформацію керівника апарату суду Насоненко Т.А. нарада відзначила, що станом на 26 листопада 2015 року по 36 працівникам апарату суду надійшли висновки про результати перевірки достовірності відомостей, передбачених пунктом 2 частини 5 статті 5 ЗУ «Про очищеня влади». По зазначеним працівникам апарату суду закінчена перевірка та складено довідки про результати перевірки, передбаченої ЗУ «Про очищення влади» (додаток №5 до Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою та четвертою ст. 1 ЗУ «Про очищення влади»). Відносно трьох працівників, а саме: Буга Р.М., Бондар С.В. та Когута С.С. очікується інформація з служби безпеки України.
Нарада постановила:
1. Подану інформацію взяти до відома.
2 . 2. Консультанту з кадрової роботи Ковалишеній К.А. довідки про результати перевірки, передбаченої ЗУ «Про очищення влади» внести на сайт суду в розділ «Виконання вимог ЗУ «Про очищення влади»».
3. 3. Контроль за виконанням постанови покласти на керівника апарату Жмеринського міськрайонного суду Насоненко Т.А.
Слухали: Про перенесення робочих днів та чергування у 2016 році.
З доповіддю по даному питанню виступила керівник апарату Насоненко Т.А., яка довела до відома наказ суду від 09.12.2015 року №55 о/д "Про перенесення робочих днів та чергування у 2016 році"
З метою створення сприятливих умов для святкування 7 січня – Різдва Христового, 8 березня – Міжнародного жіночого дня та 28 червня – Дня Конституції України, а також раціонального використання робочого часу на підставі розпорядження Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2015 року № 1155 та листа начальника ТУ ДСА України в Вінницькій області Білика В.В. від 08.12.2015 року № 03-40/4754, -
Перенести у 2016 році для суддів та працівників апарату Жмеринського міськрайонного суду Вінницької області робочі дні з:
- п’ятниці 8 січня 2016 року - на суботу 16 січня 2016 року;
- понеділка 7 березня 2016 року - на суботу 12 березня 2016;
- понеділка 27 червня 2016 року – на суботу 2 липня 2016 року.
Нарада постановила:
1. Подану інформацію взяти до відома.
2. 2. Контроль за виконанням постанови покласти на керівника апарату Жмеринського міськрайонного суду Насоненко Т.А.
Слухали: Звернення колективу Чернігівського районного суду Чернігівської області до прем’єр-міністра України Яценюка А.П.
З доповіддю по даному питанню виступила керівник апарату Насоненко Т.А.
В обговоренні питання взяв участь старший судоий розпорядник Когут С.С.
Обговоривши дане питання нарада відзначили, що працівники апаратів загальних місцевих судів України написали листи – звернення про врегулювання оплати праці працівників судової системи України.
Оскільки згідно з ЗУ «Про прокуратуру» №1697-VII від 14.10.14 ч.1 ст. 144 ЗУ «Про судоустрій і статус суддів» доповнено абзацом 2 згідно із яким встановлено мінімальний посадовий оклад працівника апарату суду у розмірі 30 % посадового окладу судді та зобов’язано Камінет Міністрів України забезпечити збільшення видатків Держбюждету України на оплату праці працівників апаратів судів. Це ж положення ще раз закріплено законодавцем у ЗУ «Про забезпечення права на справедливий суд», що набрав чинності 28.03.2015 року, яким в новій редакції викладено ЗУ «Про судоустрій і статус суддів», де п.2 ч.1 ст. 147, розмір посадового окладу працівника апарату суду, посада якого віднесена до шостої категорії посад державних службовців, установлюється 30 відсотків посадового окладу судді місцевого суду.
Розділом Х Прикінцевих та перехідних положень підпункту 3 пункту 12 законопроекту про Державну службу №2490 від 30.03.2015 р. містить виключення абзацу 2 частини 1 статті 147 ЗУ «Про судоустрій та статус суддів». Тобто таке положення перекреслює рішення законодавця, які приймались у даному законі та підтвердженні наступним законом.
Працівники суддів просять звернути увагу на питання зарплати в судах та не змінювати своє рішення щодо оплати праці працівників апарату суду, зменшення якої призведе до значного погіршення соціального рівня життя.
Нарада постановила:
1. Подану інформацію взяти до відома.
2. 2. Контроль за виконанням постанови покласти на керівника апарату Жмеринського міськрайонного суду Насоненко Т.А.
Слухали: Про лист ТУ ДСАУ в Вінницькій області від 09.11.2015 №05-20/4439 щодо охорони приміщень судів протягом робочого часу.
З доповіддю по даному питанню виступила керівник апарату Насоненко Т.А.
В обговоренні питання взяли участь старший судоий розпорядник Когут С.С., судовий розпорядник Крайдуба С.О.
Обговоривши дане питання нарада відзначили, що з метою забезпечення пропускного режиму, охорони громадського порядку в приміщенні суду, відповідно до наказу суду від 17.01.2015 року № 4 о/д, організовано чергування судових розпорядників протягом робочого часу.
Нарада постановила:
1. Подану інформацію взяти до відома.
2. 2. Контроль за виконанням постанови покласти на керівника апарату Жмеринського міськрайонного суду Насоненко Т.А.
Слухали: Про лист ТУ ДСАУ в Вінницькій області від 13.11.2015 №02-29/4484 щодо використання електронних поштових скриньок.
З доповіддю по даному питанню виступила керівник апарату Насоненко Т.А.
В обговоренні питання взяли участь головний спеціаліст з ІТ Кармалюк А.А.
Обговоривши дане питання нарада відзначили, що Постановою КМУ від 21.10.2015 року №851 затверджено вимоги до доменних імен державних органів в українському сегменті Інтернету.
Згідно із вимоги до доменних імен державних органів в українському сегменті Інтернету органи виконавчої влади, інші державні органи реєструють доменні імена для забезпечення представлення в Інтернеті своїх офіційних веб-сайтів, надання доступу через Інтернет до електронних реєстрів, баз даних та інших електронних інформаційних ресурсів, використання і обміну повідомленнями електронної пошти.
Реєстрація доменного імені здійснюється реєстрантом у домені GOV.UA та у разі потреби у домені .УКР відповідно до правил реєстрації та використання доменних імен, установлених адміністраторами зазначених доменів.
Електронний інформаційний ресурс, для якого зареєстровано доменне ім’я, включається до Національного реєстру електронних інформаційних ресурсів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17 березня 2004 р. № 326 “Про затвердження Положення про Національний реєстр електронних інформаційних ресурсів” (Офіційний вісник України, 2004 р., № 11, ст. 665).
Для реєстрації доменного імені офіційного веб-сайту в Інтернеті реєстранти використовують:
у домені GOV.UA — слово (словосполучення) латинськими літерами, що відповідає повному чи скороченому офіційному найменуванню реєстранта або абревіатурі його офіційного найменування;
у домені .УКР — слово (словосполучення) кирилецею, що відповідає повному чи скороченому офіційному найменуванню реєстранта або абревіатурі його офіційного найменування.
Нарада постановила:
1. Подану інформацію взяти до відома та використання в роботі.
2. 2. Контроль за виконанням постанови покласти на керівника апарату Жмеринського міськрайонного суду Насоненко Т.А.
Керівник апарату Жмеринського
міськрайонного суду Т.А. Насоненко
Секретар К.А. Ковалишина