flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Протокол № 4 від 24 квітня 2015 року

 Протокол № 4

оперативної наради навчання працівників

Жмеринського міськрайонного суду

24 квітня 2015 року

 

                                                                                     На нараді присутні 28 працівників суду

 

План навчання:

1.      Порядок оформлення документів для замовлення сертифікатів електронних цифрових підписів.

2.      Порядок проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьої та четвертою статті 1 ЗУ «Про очищення влади».

3.      Інструкції щодо формування картки на особу, стосовно якої судом розглянуто матеріали кримінального провадження.

4.      Організація роботи з Єдиним державним реєстром судових рішень. Порядок оформлення та направлення судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень.

 

            Слухали: Про порядок оформлення документів для замовлення сертифікатів електронних цифрових підписів. 

            З доповіддю  по даному питанню виступила головний спеціаліст з ІТ Кармалюк А.А. 

            В обговоренні питання взяли участь керівник апарату Насоненко  Т.А, помічник судді Ковалишина К.А. 

            Обговоривши дане питання слід відзначити, що при оформлені документів для замовлення сертифікатів електронних цифрових підписів слід керуватися «Тимчасовим порядком отримання послуг електронного цифрового підпису працівниками органів судової влади» затвердженого 23.05.2013 року та «Змінами до тимчасового порядку отримання послуг електронного цифрового підпису працівниками органів судової влади» затвердженими 04.08.2014 року.

Оформлення документів для замовлення сертифікатів електронних цифрових підписів здійснюється відповідно до наказу голови суду «Про затвердження переліку посадових осіб, яким надається право застосування ЕЦП». Також наказом голови суду визначена відповідальна особа за організацію надання послуг ЕЦП суддям та працівникам апарату суду.

Для отримання послуг ЕЦП потрібно зібрати такі документи:

1.      загальні документи для заявника:

заява-приєднання до договору «Про надання послуг ЕЦП» у двох примірниках;

заява на реєстрацію для отримання посиленого сертифіката ключа встановленого зразка;

копія наказу керівника про визначення переліку осіб, яким надається право застосування ЕЦП в установі, засвідчена підписом та печаткою керівника;

копія наказу керівника про призначення відповідальної особи заявника, засвідчена підписом та печаткою керівника (подається один раз та у разі зміни даних).

2.      документи, що подаються у разі отримання послуг ЕЦП суддями:

 копія посвідчення судді, засвідчена підписом та печаткою кадрової служби суду. У разі відсутності посвідчення, надається копія паспорту громадянина України, засвідчена підписом власника.

У разі необхідності отримання послуг ЕЦП головою суду, на час виконання ним адміністративних повноважень додатково додається копія або витяг з протоколу зборів суддів про обрання голови суду, засвідчена підписом консультанта суду з кадрової роботи та печаткою, а також копія ідентифікаційного коду засвідчена підписом власника.

3.                документи, що подаються у разі отримання послуг ЕЦП іншими посадовими особами:

копія наказу про призначення на посаду працівника апарату суду, засвідчена підписом та печаткою кадрової служби суду;

копія паспорту працівника апарату суду (копії 1-6, 11 сторінок), засвідчена підписом власника.

Додатково до реєстраційних документів додається:

запит на формування посиленого сертифіката для кожного підписувача;

один носій інформації для запису посилених сертифікатів відкритих ключів підписувачів.

Нарада постановила:

1.      Подану інформацію взяти до відома.

2.      Головному спеціалісту з інформаційних технологій Кармалюк А.А. слідкувати за термінами дії сертифікатів електронних цифрових підписів та вчасно готувати документи на їх виготовлення.

3.      Контроль за виконанням постанови покласти на керівника апарату Жмеринського міськрайонного суду Насоненко Т.А. 

            Слухали: Про порядок проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьої та четвертою статті 1 ЗУ «Про очищення влади». 

            З доповіддю  по даному питанню виступила консультант з кадрової роботи А.В. Шпиль. 

            В обговоренні питання взяли участь старший секретар суду Лукашова Н.М., помічник судді Гундерук Н.В., секретар суду Колесник О.М. 

            Обговоривши питання відзначили, що Порядок визначає механізм проведення перевірки достовірності відомостей, що подаються посадовими і службовими особами органів державної влади та органів місцевого самоврядування, а також особами, які претендують на зайняття відповідних посад, щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади".

Голова суду згідно з планом проведення перевірок, затвердженим Кабінетом Міністрів України, приймає рішення про початок проведення перевірки у відповідному органі, в якому встановлює дату початку проведення перевірки, а також відповідальним за проведення перевірки визначає кадрову службу.

Рішення про початок проведення перевірки в органі оприлюднюється в день його прийняття на офіційному веб -сайті органу, в якому проводиться перевірка, та в той самий день доводиться відповідальним структурним підрозділом такого органу до відома осіб, які підлягають перевірці.

Професійний суддя, який підлягає перевірці, зобов'язаний у десятиденний строк з дня початку проведення перевірки в органі подати до відповідального структурного підрозділу власноручно написану заяву та декларацію про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру, складену за формою, що встановлена Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції".

Повідомлення особою, яка підлягає перевірці, в заяві про те, що до неї застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону, або неподання нею заяви у десятиденний строк, є підставою для звільнення особи з посади, що вона обіймає, не пізніш як на третій день після подання такої заяви або закінчення строку подання заяви та застосування до неї заборони, передбаченої відповідно частиною третьою або четвертою статті 1 Закону.

Повідомлення професійним суддею, який підлягає перевірці, в заяві про те, що до нього застосовується заборона, визначена частиною третьою або четвертою статті 1 Закону, є підставою для надіслання Мін'юсту головою суду не пізніш як на третій день після подання такої заяви її копії в паперовій та електронній формі.

Неподання професійним суддею, який підлягає перевірці, заяви у десятиденний строк, є підставою для надіслання Мін'юсту головою суду інформації про неподання заяви не пізніш як на третій день після закінчення строку подання заяви.

Мін'юст у триденний строк з дня надходження зазначеної заяви або інформації звертається до Вищої ради юстиції та/або Вищої кваліфікаційної комісії суддів України з пропозицією про прийняття подання про звільнення судді з посади.

Голова суду в день, що настає за днем подання заяви професійним суддею, який підлягає перевірці, надсилає до ДСА інформацію про початок проходження перевірки професійним суддею, копії його заяви та декларації в паперовій та електронній формі.

ДСА протягом трьох днів після надходження заяви особи, стосовно якої проводиться перевірка, та декларації розміщує інформацію про початок проходження перевірки професійним суддею і копії заяви та декларації (крім відомостей, що віднесені законом до інформації з обмеженим доступом) на власному офіційному веб -сайті за принципами територіальності і спеціалізації.

Голова суду не пізніше ніж на третій день з дня надходження відповіді копії судового рішення розглядає довідку про результати перевірки щодо професійного судді, надсилає Мін'юсту в паперовій та електронній формі копію довідки про результати перевірки щодо професійного судді, до якого не застосовуються заборони, визначені частинами третьою та четвертою статті 1 Закону, або у разі встановлення під час перевірки професійного судді недостовірності відомостей, зазначених у пунктах 1 та 2 частини п'ятої статті 5 Закону, надсилає копію довідки про результати перевірки щодо професійного судді в паперовій та електронній формі про результати перевірки до Мін'юсту, який у триденний строк з дня надходження копії такої відповіді надсилає копію такої відповіді до Вищої ради юстиції або Вищої кваліфікаційної комісії суддів України та звертається з пропозицією про прийняття подання про звільнення судді з посади.

Усі матеріали перевірки, які надійшли до голови суду, додаються до особової справи професійного суду. 

Нарада постановила:

1.      Подану інформацію взяти до відома.

2.      Контроль за виконанням постанови покласти на керівника апарату Жмеринського міськрайонного суду Насоненко Т.А.

 

            Слухали: Про Інструкцію щодо формування картки на особу, стосовно якої судом розглянуто матеріали кримінального провадження. 

            З доповіддю  по даному питанню виступила помічник судді А.Г. Мельник. 

            В обговоренні питання взяли участь старший секретар суду Мельник О.С., Райчук Б.А., старший секретар суду Лукашова Н.М. 

            Обговоривши питання відзначили, що Інструкція щодо формування картки на особу, стосовно якої судом розглянуто матеріали кримінального провадження   регламентує    методику заповнення  картки на особу, стосовно якої судом розглянуто кримінальну справу, що є первинним документом для складання звітів за вироками  (постановами, ухвалами) суду, які набрали законної сили, порядок  роботи  з нею  від  моменту заповнення до передання її в архів.

Картка заповнюється секретарем суду з кримінальних справ Мельник О.С.

Картка  заповнюється  одразу ж після винесення судового рішення  тільки стосовно  осіб,  щодо яких  до  суду на розгляд  надійшли  кримінальні справи  з  обвинувальними  висновками або з постановами   про застосування   примусових   заходів медичного характеру  чи  стосовно яких  судом порушено кримінальні справи в  порядку  статті  27 КПК  України.

Не заповнюється   картка  на осіб,  стосовно  яких справу повернуто  прокурору в порядку статті 232 КПК України, а також стосовно яких справу направлено за підсудністю.

На кожну особу,   стосовно  якої розглядалася  кримінальна справа, заповнюється окрема картка.

Картка складається з шести розділів:

I. Відомості про особу на момент учинення злочину;

II. Відомості про злочин;

III. Відомості про судове рішення;

IV. Відомості про апеляційне провадження;

V. Відомості про касаційне провадження.

VI. Відомості  про набрання  вироком  (ухвалою,постановою) законної  сили.

Картка містить 27 пунктів, позначених одним чи кількома квадратами. Кожний пункт  складається  з показників,  що  мають цифрові значення.

Основний  принцип  заповнення полягає  в  тому,що  в квадратах  проставляється  цифрове значення,  визначене для цього пункту.

Заповнюється картка  українською мовою   друкованими  літерами.

 Нарада постановила: 

1.      Подану інформацію взяти до відома.

2.      Секретарю суду Мельник О.С. при прийняті кримінальної  справи (провадження)  до канцелярії суду детально та уважно перевіряти заповненні картки на особу, стосовно якої судом розглянуто кримінальну справу (кримінальне провадження).

3.      Контроль за виконанням постанови покласти керівника апарату Жмеринського міськрайонного суду Насоненко Т.А.

 

Слухали: Організація роботи з Єдиним державним реєстром судових рішень. Порядок оформлення та направлення судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень. 

            З доповіддю  по даному питанню виступила помічник судді Попеско Л.М. 

            В обговоренні питання взяли участь керівник апарату суду Насоненко Т.А., помічник судді Гундерук Н.В., помічник судді Мельник А.Г., секретар судового засідання Буга Р.М.

            Обговоривши питання відзначили що, оригінали електронних судових рішень, засвідченні ЕЦП, направляються до Єдиного державного реєстру судових рішень у порядку, визначеному Порядком ведення Єдиного державного реєстру судових рішень.

Єдиний державний реєстр судових рішень (ЄДРСР) України призначено для пошуку та перегляду документів Єдиного державного реєстру судових рішень України.

Після винесення суддею рішення по справі воно повинно бути опублікованим в Єдиному державному реєстрі судових рішень України.

До Реєстру вносяться судові рішення Верховного Суду України, вищих спеціалізованих, апеляційних та місцевих судів - вироки, рішення, постанови, накази, ухвали, окремі ухвали (постанови) суду, що ухвалені (постановлені) судами у кримінальних, цивільних, господарських справах, у справах адміністративної юрисдикції, у справах про адміністративні правопорушення, крім судових рішень, які містять інформацію, що є державною таємницею.

Судові рішення, внесені до Реєстру, є відкритими для безоплатного цілодобового доступу на офіційному веб-порталі судової влади України відповідно до Закону України «Про доступ до судових рішень» від 22.12.2005 року № 3262-IV.

 База даних Реєстру містить інформацію довідкового характеру.

 Будь-яка текстова, графічна або інша (аудіо та відео) інформація, представлена на офіційному веб-порталі судової влади України (крім текстів офіційних документів), захищена авторським правом. Цей захист розповсюджується на програмне забезпечення, пошукові алгоритми, оформлення та структуру сторінок, а також база даних.

До ЄДРСР звертаються тоді, коли треба знайти судове рішення, прийняте одним із судів України у якійсь конкретній справі або щодо якоїсь конкретної особи, яке не вдалося знайти в настільних базах.

 До Єдиного державного реєстру судових рішень також включаються постанови у справах про порушення митних правил та у справах про притягнення до адміністративної відповідальності за вчинення корупційних діянь.

Суди   надсилають  адміністраторові  Реєстру  копії  всіх  судових  рішень  виключно  в  електронній  формі  з  використанням  електронного  цифрового підпису,  що передує видачі копії судового  рішення.

 Електронні    копії    судових    рішень     надсилаються  відповідальною особою апарату суду не пізніше дня, що настає після  ухвалення (постановлення) судового рішення.

Електронні копії судових рішень,  що підлягають негайному  виконанню,  надсилаються  адміністраторові  Реєстру відповідальною  особою апарату суду відразу після їх ухвалення (постановлення).  У  передбачених   процесуальним  законодавством  випадках  електронні  копії судових рішень надсилаються адміністраторові Реєстру в  день

складення повного судового рішення.

 Електронні копії судових рішень про надання дозволів на  проведення окремих слідчих дій або оперативно-розшукових заходів у  кримінальних   справах  надсилаються  адміністраторові  Реєстру  з  відміткою "Тимчасове обмеження доступу.

До  кожної  електронної  копії судового рішення додається  електронна інформаційна картка, в якій зазначається:

     1) найменування  суду,  який  ухвалив   (постановив)   судове  рішення;

     2) код   суду   згідно   з   довідником  статистичних  кодів,  затвердженим ДСА;

     3) форма судочинства  (цивільне,  кримінальне,  господарське,  адміністративне,     розгляд     справ     про     адміністративні  правопорушення);

     4) форма судового рішення;

     5) дата ухвалення (постановлення) судового рішення;

     6) дата набрання судовим рішенням законної сили;

     7) необхідність заборони  оприлюднення  судового  рішення  на  офіційному   веб-порталі   судової   влади   у   вигляді  відмітки  встановленої форми;

     8) номер і дата судової справи  (якщо  номер  судової  справи  змінено,  додатково  зазначається  попередні  номер і дата судової  справи);

     9) номер   і   дата   судової   справи,   рішення   в    якій  переглядається;

     10) дата   ухвалення  (постановлення)  судового  рішення,  що  переглядається;

     11) найменування та код суду,  що ухвалив (постановив) судове  рішення,  яке  переглядається,  згідно  з  довідником статистичних  кодів, затвердженим ДСА;

     12) склад суду із зазначенням  прізвища  та  ініціалів  судді  (суддів);

     13) найменування сторін судового процесу;

     14) статус  сторін судового процесу (фізична особа,  юридична  особа, державний орган, підприємство, установа, організація тощо). 

Нарада постановила:

1.      Подану інформацію взяти до відома.

2.      Працівникам апарату суду ознайомитись з Порядком ведення Єдиного державного реєстру судових рішень.

3.      Контроль за виконанням постанови покласти на керівника апарату Жмеринського міськрайонного суду Насоненко Т.А.

 

Керівник апарату Жмеринського

міськрайонного суду                                                                                  Т.А. Насоненко   

       

Секретар                                                                                                       Н.М. Лукашова