flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Протокол № 6 від 26 червня 2015 року

 Протокол № 6

оперативної наради навчання працівників

Жмеринського міськрайонного суду

26 червня 2015 року

                                                                                       На нараді присутні 26 працівників суду.

 План навчання:

1.      Прийняття та облік апеляційних, касаційних скарг (подань) на судові рішення. Направлення справ із скаргами (поданнями) до судів вищих інстанцій.

2.      Заповнення статистичних карток з розгляду кримінальних, цивільних, адміністративних справ, справ про адміністративні правопорушення.

3.      Положення про інструктажі, спеціальне навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки у Жмеринському міськрайонному суді Вінницької області.

 

Слухали: Прийняття та облік апеляційних, касаційних скарг (подань) на судові рішення. Направлення справ із скаргами (поданнями) до судів вищих інстанцій. 

            З доповіддю  по даному питанню виступила секретар суду Колесник О.М. 

            В обговоренні питання взяли участь керівник апарату Насоненко  Т.А, секретар суду Мельник О.М., діловод суду Літвінчук А.В., старший секретар суду Лукашова Н.М. 

            Обговоривши дане питання слід відзначити, що апеляційна скарга на вирок або ухвалу про застосування чи відмову у застосуванні примусових заходів медичного або виховного характеру, іншу ухвалу у випадках, передбачених КПК, що надійшла до суду, реєструється в автоматизованій системі документообігу суду.

У такому ж порядку реєструються заперечення на апеляційні скарги, що надійшли до суду.

Суд на наступний день після закінчення строку апеляційного оскарження судового рішення надсилає отримані апеляційні скарги разом із матеріалами кримінального провадження до суду апеляційної інстанції.

Апеляційні скарги, що надійшли після направлення матеріалів кримінального провадження до суду апеляційної інстанції, не пізніше наступного дня після їх надходження направляються до суду апеляційної інстанції.

Інформація про надходження апеляційної скарги в цивільній чи адміністративній справі вноситься до автоматизованої системи документообігу суду. На першій сторінці апеляційної скарги проставляється штамп вхідної кореспонденції із зазначенням дати надходження документа до суду та реєстраційного номера документа.

Після надходження до суду усіх апеляційних скарг у цивільній чи адміністративній справі або через три дні після закінчення строку на подання апеляційної скарги вони разом зі справою надсилаються до апеляційного суду. Апеляційні скарги, що надійшли після цього, не пізніше наступного робочого дня після їх надходження надсилаються до апеляційного суду.

Апеляції та заперечення на них, подані на судові рішення у кримінальних справах, розглянутих згідно з положеннями Кримінально- процесуального кодексу України, після виконання вимог, передбачених ст. 351 Кримінально-процесуального кодексу України, протягом семи днів разом із кримінальною справою передаються до суду апеляційної інстанції з призначенням дати її розгляду.

Інформація про дату надіслання цивільних, адміністративних справ, матеріалів кримінального провадження, справ про адміністративні правопорушення до апеляційного суду, повернення провадження до суду і наслідки розгляду за скаргою вноситься до автоматизованої системи документообігу суду.

Після повернення справи або матеріалів кримінального провадження до суду секретар суду доводить до відома суддю, що розглядав справу, матеріали кримінального провадження про результати перегляду судового рішення у цій справі  судом апеляційної чи касаційної інстанції.

Апеляційна скарга, подання прокурора на постанову у справі про адміністративне правопорушення, що надійшла до суду, реєструється в автоматизованій системі документообігу суду.

 Нарада постановила: 

1.      Подану інформацію взяти до відома.

2.      Працівникам апарату суду у своїй роботі керуватися Інструкцією з діловодства у місцевих загальних судах.

3.      Контроль за виконанням постанови покласти на керівника апарату Жмеринського міськрайонного суду Насоненко Т.А.

 

            Слухали: Заповнення статистичних карток з розгляду кримінальних, цивільних, адміністративних справ, справ про адміністративні правопорушення. 

            З доповіддю  по даному питанню виступила старший секретар суду Лукашова Н.М. 

            В обговоренні питання взяли участь секретар суду Мельник О.С., секретар суду Колесник О.В. 

         Обговоривши дане питання відзначили, що реєстрація справ та матеріалів, що надходять до суду, здійснюється відповідно до Інструкції з діловодства в місцевому  загальному суді від 27.06.2006 р. зі змінами та доповненнями. Реєстрація судових справ та матеріалів у суді здійснюється з 27.02.2012 року у КП «Д-3»; усі справи та матеріали, що надходять  до суду реєструються у журналі реєстрації вхідної кореспонденції, який роздруковується щодня, на ОСК та у відповідних реєстраційних книгах, журналах та алфавітних покажчиках.

Канцелярією суду вся вхідна кореспонденція, в тому числі процесуальні документи, приймаються,  опрацьовуються і реєструються в автоматизованій системі в день її надходження.

Відповідно до функціональних обов'язків   автоматичний розподіл судових справ та ведення первинного  обліку справ  в  ОСК  здійснюють   секретарі  суду   відповідно до категорій: кримінальні провадження - Мельник О.С, цивільні та адміністративні справи – Колесник О.М., справи про адміністративні правопорушення   -  Колеснік О.В.

Працівники суду чітко дотримуються вимог Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді, всі пункти і графи обліково-статистичних карток в КП «Д-3» заповнюються відповідно до руху справи. Не приймаються до канцелярії суду справи у яких не заповнено рух по справі в ОСК або ж не направлено судове рішення до ЄДРСР. Грубі помилки і порушення при реєстрації ОСК не допускались.

            Найтиповішими недоліками при веденні первинного обліку є неповнота або неправильність, перекручування внесення відомостей до обліково-статистичних карток по відношенню до матеріалів справи (судового рішення). Так до обліково-статистичних карток не завжди своєчасно вносились відомості про сплату судового збору, відповідно до ухвали судді про залишення позову без руху та надання терміну на усунення недоліків.

Неналежне ведення первинного обліку секретарями канцелярії судів в частині заповнення обліково-статистичних карток веде до подачі в подальшому недостовірної інформації, яка потребує підтвердження або спростування під час подання звітів.

Всі звіти розраховуються на підставі документів первинного обліку, тому секретарями канцелярії постійно звертається особлива увага на їх якість.

Робота секретарів канцелярії суду: Мельник О.С., Колесник О.М., Колеснік О.В. в частині ведення та заповнення обліково-статистичних карток в КП «Д-3» ведеться на належному рівні та відповідно до законодавства й посадової інструкції. Усі картки знаходяться на відповідному обліку та на постійному контролі у секретаря суду.

Незважаючи на постійні оновлення КП «Д-3», внесення змін до інструкцій секретарі повністю справляються зі своєю роботою; зміни вивчають, оновлення комп’ютерної програми опрацьовують та засвоюють вчасно і правильно. 

Нарада постановила: 

1.      Подану інформацію взяти до відома та використання в роботі.

2.      Контроль за виконанням постанови покласти на керівника апарату Жмеринського міськрайонного суду Насоненко Т.А.

 

            Слухали: Положення про інструктажі, спеціальне навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки у Жмеринському міськрайонному суді Вінницької області. 

З доповіддю  по даному питанню виступив старший судовий розпорядник Когут С.С. 

            В обговоренні питання взяли участь заступник керівника апарату Антал П.В., старший секретар суду Лукашова Н.М. 

            Обговоривши питання відзначили, що Положення про інструктажі, спеціальне навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки у Жмеринському міськрайонному суді Вінницької області розроблено відповідно до  Кодексу цивільного захисту України та   на   основі   "Типового   положення   про   спеціальне   навчання, інструктажі та перевірку знань з питань пожежної безпеки на підприємствах, в установах та організаціях України".

         Положення встановлює порядок та види навчання, інструктажів з питань пожежної безпеки, порядок перевірки знань з питань пожежної безпеки суддів та працівників апарату  Жмеринського міськрайонного суду Вінницької області.

Працівники суду під час прийняття на роботу та за місцем роботи повинні   проходити   інструктажі   з   питань   пожежної   безпеки.

Особи, яких приймають на роботу, пов'язану з підвищеною пожежною небезпекою, попередньо, до початку самостійного виконаня робіт, повинні пройти спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум), а потім постійно, один раз на рік- перевірку знань.

Організація   своєчасного   і   якісного   проведення   спеціального навчання,   інструктажів   та   перевірки   знань   з   питань   пожежної   безпеки покладається   на   керівника апарату   Жмеринського міськрайонного суду Вінницької області.   

Допуск до роботи осіб, які не пройшли спеціального навчання, передбаченого   посадовою   інструкцією,   інструктажі   або   перевірку   знань, забороняється.

За призначенням та часом проведення протипожежні інструктажі поділяються на вступний, первинний, повторний, позаплановий та цільовий.

Вступний   протипожежний    інструктаж    проводиться    з   усіма працівниками, які щойно прийняті на роботу (постійну або тимчасову), а також з   особами,   що   прибули  до суду  у  відрядження   і   мають   брати безпосередню участь у виробничому процесі. Він проводиться на підставі діючих у суді правил, інструкцій та інших нормативних актів з питань пожежної безпеки працівником, на якого наказом суду покладено ці обов’язки.

Програма для проведення вступного протипожежного інструктажу затверджується керівником апарату  суду.

Первинний протипожежний інструктаж проводиться безпосередньо на робочому місці до початку виробничої діяльності працівника.

Його повинні проходити:

 •  усі новоприйняті на роботу (постійну чи тимчасову);

•   працівники переведені з інших підприємств;

•  будівельники   сторонніх   організацій,   які   виконують   на   діючому об'єкті будівельно-монтажні, ремонтні або інші роботи;

Повторний протипожежний інструктаж проводиться на робочому місці з усіма працівниками індивідуально або по групах не менш як один раз на рік за переліком питань, з якими необхідно ознайомити працівників під час проведення вступного та первинного протипожежних інструктажів.

Позаплановий     протипожежний     інструктаж     проводиться     з працівниками на робочому місці або у спеціально відведенному для цього приміщенні:

•  у разі введення в дію нових або доопрацьованих нормативних актів з питань пожежної безпеки (норм, правил, інструкцій, положень тощо);

•  у разі зміни технологічного процесу, застосування нового або заміни чи модернізації існуючого пожежонебезпечного устаткування;

•   на   вимогу   державних   інспекторів   з   пожежного   нагляду,   якщо виявлене незадовільне знання працівниками правил пожежної безпеки на робочому   місці,   невміння   діяти   у   випадку   пожежі   та   користуватися первинними засобами пожежогасіння.

Позаплановий       протипожежний       інструктаж       проводиться індивідуально або з групою працівників споріднених спеціальностей (видів робіт). Обсяг та зміст інструктажу визначаються в кожному випадку окремо, залежно від причин, що викликали необхідність його проведення.

Цільовий протипожежний інструктаж проводиться з працівниками перед   виконанням   ними  разових   (тимчасових)   пожежонебезпечних  робіт (зварювальних, розігрівальних та інших), при ліквідації аварії, стихійного лиха.

Первинний, повторний, позаплановий та цільовий протипожежні інструктажі   проводиться    відповідальною особою Когутом С.С.

Первинний, повторний та позаплановий інструктажі завершуються перевіркою знань. Перевірку здійснює особа, яка проводила інструктаж.

Проведення   протипожежних   інструктажів   може   здійснюватися разом з відповідними інструктажами з охорони праці.

Про  проведення  всіх видів протипожежних інструктажів, крім цільового,  у ЖУРНАЛ  реєстрації інструктажів з питань пожежної безпеки робиться запис з підписами осіб,  з якими проводився інструктаж,  і тих,  хто  його проводив.

 Нарада постановила:

1.      Подану інформацію взяти до відома.

2.      Відповідальній особі суду за протипожежні інструктажі Когуту С.С. проводити інструктажі, спеціальне навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки з працівниками апарату суду.

3.      Контроль за виконанням постанови покласти на керівника апарату Жмеринського міськрайонного суду Насоненко Т.А.

  

 Керівник апарату Жмеринського

міськрайонного суду                                                                                  Т.А. Насоненко   

 Секретар                                                                                                       Н.М. Лукашова