Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Затверджую:
Голова Жмеринського міськрайонного
суду Вінницької області
Сенько Л.Ю.
від 30.12.2016 року
П Л А Н
роботи Жмеринського міськрайонного суду
Вінницької області на перше півріччя 2017 року
№ п/п |
Найменування заходів |
Строк виконання |
Виконавці |
Відмітка про виконання |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
1. Загальні положення
|
|||||
1.1 |
Вжиття заходів щодо забезпечення інформаційної відкритості діяльності суду, підвищення рівня довіри громадян до правосуддя, зміцнення авторитету судової влади відповідно до рішень ХІІІ з’їзду суддів України. |
Протягом півріччя |
Голова суду; судді суду; керівник апарату; працівники апарату суду |
|
|
1.2 |
Проаналізувати роботу суду за 2016 рік. Підсумки роботи суду обговорити на загальних зборах суддів суду, на які запросити працівників апарату суду. |
лютий |
Сенько Л.Ю., Насоненко Т.А. |
|
|
1.3 |
Проаналізувати стан розгляду судом справ усіх категорій за 2016 рік. Інформацію з цього питання розмістити на сторінках місцевих засобів масової інформації та на веб-сторінці Жмеринського міськрайонного суду, веб-порталі «Судова влада України». |
лютий |
Сенько Л.Ю., Насоненко Т.А. |
|
|
1.4 |
Проаналізувати кількісні показники роботи суддів суду, навантаження на суддів суду у 2016 році у порівнянні з 2015 роком. |
лютий |
Заярний А. М. |
|
1.5 |
Перевірка стану якості статистичної звітності за 2016 рік |
лютий |
Сенько Л.Ю. Насоненко Т. А. Антал П. В. |
|
||
1.6 |
Підготувати та скласти аналітичні довідки про результати розгляду справ усіх категорій суддями протягом 2016 року |
лютий |
Судді суду |
|
||
1.7 |
Проведення зборів суддів суду відповідно до вимог ст. 128 Закону України «Про судоустрій і статус суддів |
За потребою |
Сенько Л.Ю. |
|
||
1.8 |
Моніторинг правових висновків Верховного Суду України, ВСЕ України, ВАС України, апеляційних судів Вінницької області з питань застосування норм кримінального та процесуального права |
Протягом півріччя |
Сенько Л.Ю. |
|
||
1.9 |
Інформування Апеляційний суд Вінницької області про рух кримінальних та цивільних справ, які перебувають в провадженні понад один рік |
щомісяця до 15 числа |
Сенько Л.Ю. Антал П.В. |
|
||
1.10 |
Інформування Апеляційний суд Вінницької області про рух кримінальних справ, що перебувають у провадженні суддів суду понад шість місяців |
щомісяця до 25 числа |
Сенько Л.Ю. Антал П.В. |
|
||
1.11 |
Проведення заходів з підвищення професійної кваліфікації суддів суду |
Протягом півріччя |
Судді суду |
|
||
1.12 |
Інформування зборів суддів щодо функціонування автоматизованої системи документообігу суду |
За потребою |
Насоненко Т. А. Антал П. В. |
|
||
1.13 |
Організація вивчення практики Європейського суду з прав людини; застосування суддями суду при здійсненні судочинства положень Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод |
Протягом півріччя |
Голова суду; Судді суду |
|
||
1.14 |
Проведення Дня відкритих дверей для школярів, студентів та інших груп населення до суду |
Лютий-квітень |
Сенько Л. Ю. Насоненко Т. А. Антал П.В. |
|
||
1.15 |
Здійснення контролю за терміном дії ЕЦП |
За потребою |
Насоненко Т. А. Кармалюк А.А. |
|
||
1.16 |
Проведення взаємозвірок з правоохоронними органами відомостей щодо осіб у кримінальних провадженнях, судові рішення у яких набрали законної сили |
Станом на 25 число кожного місяця |
Насоненко Т. А. Мельник О. С. |
|
||
1.17 |
Перевірка канцелярії суду щодо якості заповнення ОСК в КП «Д-3» |
щомісяця |
Антал П. В. |
|
||
1.18 |
Перевірка канцелярії суду в частині ведення діловодства |
квітень, червень |
Антал П. В. Лукашова Н. М. |
|
||
1.19 |
Здійснення заходів по оновленню та наповнення Web сайту суду |
постійно |
Сенько Л.Ю. Насоненко Т. А. Антал П. В. |
|
||
2. Узагальнення судової практики
2.1 |
Моніторинг залишку нерозглянутих справ та матеріалів усіх категорій станом на 01.01.2017 року; при цьому особливу увагу звернути на справи, які по суті не розглянуто більше трьох місяців та щодо осіб, які перебувають під вартою |
січень |
Порощук П. П.
|
|
|||
2.2 |
Моніторинг причин скасування та зміни судових рішень у справах усіх категорій протягом 2016 року |
січень |
Порощук П. П. Заярний А. М. . |
|
|||
2.3 |
Узагальнення судової практики застосування судом в 2016 році законодавства, що випливає із злочинів у сфері обігу наркотичних засобів та інших злочинів проти здоров’я населення в порівнянні з 2015 роком |
лютий |
Заярний А.М. |
|
|||
2.4 |
Узагальнення розгляду слідчими суддями клопотань про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи у 2016 році в порівнянні з 2015 роком |
березень |
Порощук |
|
|||
2.5 |
Узагальнення розгляду цивільних справ про стягнення аліментів у 2016 році в порівнянні з 2015 роком |
березень |
Саладяк О.Я. |
|
|||
2.6 |
Узагальнення судової практики щодо розгляду кримінальних справ (проваджень), які надійшли до суду з угодами за 2016 рік в порівнянні з 2015 роком |
П квартал |
Порощук П.П. |
|
|||
2.8 |
Узагальнення судової практики щодо розгляду кримінальних справ про злочини проти статевої свободи та статевої недоторканості особи за 2016 рік в порівнянні з 2015 роком |
П квартал |
Шепель К.А. |
|
|||
2.9 |
Узагальнення судової практики щодо розгляду цивільних справ, що виникають із трудових правовідносин за 2016 рік в порівнянні з 2015 роком |
П квартал |
Вернік В. М. |
|
|||
2.10 |
Узагальнення судової практики щодо заяв про перегляд заочних рішень у цивільних справах за 2016 рік в порівнянні з 2015 роком |
П квартал |
Сенько Л.Ю.
|
|
|||
3. Організаційно-правове забезпечення
3.1 |
Проведення виробничих нарад із суддями |
Кожний понеділок щомісяця |
Сенько Л.Ю. |
|
3.2 |
Проведення зборів суддів суду з питань, що входять до компетенції зборів суддів (за потребою) |
Протягом півріччя |
Сенько Л.Ю.
|
|
3.3 |
Проведення занять з працівниками апарату суду з питань підвищення професійної кваліфікації |
З-тя п’ятниця місяця |
Сенько Л.Ю. Насоненко Т. А. |
|
3.4 |
Прийняття участі у роботі семінарів, навчань, нарад, які організовують та проводять апеляційні суди, ТУ ДСАУкраїни в Вінницькій області |
За викликом |
Судді, працівники апарату суду |
|
3.5 |
Проведення циклу лекцій у трудових колективах, школах, ЗМІ про хід судово-правової реформи в Україні |
За графіком |
Сенько Л.Ю. |
|
3.6 |
Здійснення організаційно-методичної роботи з питань проведення конкурсного відбору на заміщення вакантних посад державних службовців |
За потребою |
Антал П.В. Рожик А.М. |
|
3.7 |
Прийняття участі в підвищенні ділової кваліфікації суддів та працівників апарату суду в національній школі суддів України |
За графіком |
Судді суду; працівники апарату суду |
|
3.8 |
Проведення координаційний нарад з прокуратурою та правоохоронними органами щодо проблем застосування кримінального, кримінального процесуального законодавства |
щоквартально |
Сенько Л.Ю. |
|
3.9 |
Формування статистичних звітів за 2016 рік |
За графіком |
Працівники апарату суду |
|
3.9 |
Проведення річної державної статистичної звітності (форма КСДС, форма 9-ДС) |
січень |
Рожик А.М. |
|
3.10 |
Організаційне забезпечення проведення декларування доброчесності суддів |
До 31 січня 2017 року |
Судді |
|
3.11 |
Здійснення заходів, пов’язаних із орієнтацією та адаптацією новоприйнятих працівників апарату суду |
Протягом півріччя |
Насоненко Т. А. Рожик А.М. |
|
3.12 |
Здійснення заходів, пов’язаних з обліком призовників та військовозобов’язаних за місцем проживання |
Протягом півріччя |
Рожик А.М. |
|
3.13 |
Впорядкування особових справ суддів суду та працівників апарату суду |
Протягом півріччя |
Рожик А.М. |
|
3.14 |
Проведення роботи по оновленню система«Кадри- web» |
Протягом півріччя |
Рожик А.М. |
|
3.15 |
Складання звітів з кадрової роботи |
Протягом півріччя |
Рожик А.М. |
|
3.16 |
Підготовка проектів наказів голови та керівника апарату суду |
Протягом півріччя |
Рожик А.М. |
|
3.17 |
Ведення та формування суддівського досьє |
Протягом півріччя |
Рожик А.М. |
|
3.18 |
Проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями суду покладених на них обов’язків та завдань |
Лютий-березень |
Насоненко Т. А. Рожик А.М. |
|
3.19 |
Організаційне забезпечення доходів суддів та державних службовців апарату суду |
Лютий-березень |
Насоненко Т. А. Рожик А.М. |
|
3.20 |
Організація та проведення вступних інструктажів з питань охорони праці та з питань пожежної безпеки; інструктажів з питань охорони праці на робочому місці |
В разі потреби протягом півріччя |
Рожик А.М. Крайдуба С.О. |
|
3.21 |
Підготовка документів для інформування Вищої кваліфікаційної комісії суддів щодо вакансій суддів та адміністративних посад в Жмеринському міськрайонному суді |
Протягом півріччя |
Рожик А.М. |
|
3.22 |
Контроль за дотриманням працівниками апарату суду вимог інструкції з діловодства |
Протягом півріччя |
Насоненко Т.А. Лукашова Н.М. |
|
3.23 |
Узагальнити судову практику розгляду справ за певними категоріями, що будуть запропоновані Апеляційним судом Вінницької області |
Протягом півріччя |
Судді суду |
|
4. Кодифікаційно-довідкова робота
4.1 |
Підтримання контрольних і робочих кодексів у контрольному стані |
Протягом півріччя |
Судді суду Кармалюк А. А. |
|
5. Робота з архівом суду
5.1 |
Здійснення впорядкування архіву суду. Проведення спільно з представником державного архіву вилучення справ з метою знищення по закінченню терміну зберігання |
Протягом півріччя |
Насоненко Т. А. Петинська Л. В. Лукашова Н. М. Мельник О. С. Колеснік О. В. Чернишова А. В. |
|
5.2 |
Проведення ремонту приміщення архіву суду |
За наявності коштів |
Насоненко Т. А. Антал П. В. Петинська Л. В. |
|
6. Фінансово-господарська діяльність суду
6.1 |
Забезпечення економного використання бюджетних коштів; контроль за використанням електроенергії, газу, води, міжміських телефонних розмов, марок, конвертів та інших товарно-матеріальних цінностей |
Протягом півріччя |
Насоненко Т. А. Антал П. В. Крайдуба С.О. Лукашова Н. М. Працівники суду |
|
6.2 |
Забезпечення своєчасного складання авансових та фінансових звітів |
Щомісяця на перше число звітного періоду, за необхідності раніше вказаного терміну |
Насоненко Т. А. Лукашова Н. М.
|
|
6.3 |
Забезпечення своєчасного списання товарно-матеріальних цінностей |
Щомісяця на перше число звітного періоду, за необхідністю раніше вказаного |
Насоненко Т. А. Лукашова Н. М. |
|
Керівник апарату Тетяна Насоненко