flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Протокол №2 від 25 лютого 2011 року

Протокол № 2
оперативної наради навчання працівників
Жмеринського міськрайонного суду
 
25 лютого 2011року
 
            Нанараді присутні 28 працівників суду.
 
План навчання:
 
1.      Створення ОСК (обліково-статистичних карток та справи) та їх редагування.
2.      Автоматизований розподіл судових справ .
3.      Передача судових справ для подальшого розгляду суддею (колегією суддів); надання інформації по судовій справі .
4.      Х позачерговий з’їзд суддів України .
5.      Реєстрація та поточна робота з обліково-інформаційними картками.
6.      Видача копій судових рішень, виконавчих документів.
7.      Передача судових справ до електронного архіву суду.
8.      Загальний порядок проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них посадових обов’язків та завдань.
 
 
Слухали: Створення ОСК (обліково-статистичних карток та справи) та їх редагування.
 
З доповіддю по даному питанню виступив головний спеціаліст з ІТ Антал П.В.
 
В обговоренні питання взяли участь керівник апарату суду Насоненко Т.А., старший секретар суду Смірнова Є.А.,секретар суду Бедрак С.В., консультант суду з кадрової роботи Сайчук В.Л,секретар суду Мельник О.С., секретар суду Колеснік О.В.
 
Обговоривши порядок створення обліково-статистичних карток на справи та їх редагування відзначили що, обліково-статистичні картки виготовляються електронним способом із застосуванням реєстраційних даних документів, що зберігаються у системі комп'ютерного діловодства суду. Після автоматичного розподілу справ Системою справа реєструється в контрольному журналі судді і відповідальна особа передає судді/судді-доповідачу визначеному Системою під розпис справи. Якщо справа зареєстрована як така, що підлягає розгляду в порядку одного судочинства (провадження), а згодом розглянута в порядку іншого судочинства (провадження), заводиться нова обліково-статистична картка відповідно до категорії справи, за якою вона розглянута. В обліково-статистичних картках і реєстраційних журналах заповнюються відповідно до руху справи всі пункти і графи, передбачені формами. Запис про рух та результати розгляду справи в обліково-статистичній картці робить секретар суду на підставі запису в журналі розгляду судових справ і матеріалів суддею.
 
Нарада постановила:
1.      Подану інформацію взяти до відома.
2.      Старшому секретарю суду Смірновій Є.А. слідкувати за правильним введенням обліково-статистичних карток службою діловодства.
 
Слухали: Автоматизований розподіл судових справ .
 
З доповіддю по даному питанню виступила секретар Жмеринського міськрайонного суду Бедрак С.В.
 
В обговоренні питання взяли участь старший секретар суду Смірнова Є.А.,консультант суду з кадрової роботи Сайчук В.Л, головний спеціаліст ІТ Антал П.В., секретар судових засідань Рожик А.М.,помічник судді Ганиш О.Л.
 
Обговоривши автоматизований розподіл судових справ відзначили що, автоматичний розподіл судових справ здійснюється на підставі внесеної до автоматизованої системи інформації. Автоматичний розподіл судових справ здійснюється у суді протягом робочого дня після реєстрації відповідних документів, крім випадків, передбачених законодавством. Автоматичний розподіл судових справ між суддями здійснюється з урахуванням спеціалізації суддів. Судові справи підлягають автоматичному розподілу між суддями, які мають на час розподілу справ повноваження для здійснення процесуальних дій. Якщо судова справа підлягає розгляду (перегляду) колегією суддів, при автоматичному розподілі судових справ автоматизованою системою в місцевому суді призначається головуючий суддя.У разі задоволення відводу (самовідводу) судді (головуючого, судді-доповідача або всього складу суду, якщо справа розглядається колегією суддів), якому розподілено справу для розгляду, справа підлягає повторному автоматичному розподілу без урахування цього судді (суддів). Повторний автоматичний розподіл справи у визначених законодавством випадках (відвід, самовідвід судді, недопустимість повторної участі судді в розгляді справи, відсутність допуску або дозволу до роботи з документами, що містять інформацію з обмеженим доступом тощо) здійснюється за письмовим розпорядженням керівника апарату суду (особи, яка виконує його обов’язки). При об’єднанні судових справ автоматизованою системою автоматично перераховується навантаження на суддю (суддів) з урахуванням таких судових справ. У разі роз’єднання судових справ виділена в окреме провадження судова справа підлягає автоматичному розподілу на загальних підставах.
 
 
 Нарада постановила:
1.      Подану інформацію взяти до відома.
2.      Головному спеціалісту з ІТ Анталу П.В. у разі знеструмлення електромережі суду, виходу з ладу сервера автоматизованої системи та інших умов, що впливають на безперебійність та функціонування автоматизованої системи вживати термінові заходи для усунення таких проблем.
3.      Канцелярії суду Жмеринського міськрайонного суду у разі настання будь-яких непередбачених обставин від яких порушується робота автоматизованої системи, автоматичний розподіл судових справ між суддями здійснюється невідкладно після налагодження роботи автоматизованої системи або на наступний робочий день після усунення несправностей.
 
 
Слухали: Про передачу судових справ для подальшого розгляду суддею (колегією суддів); надання інформації по судовій справі .
 
З доповіддю по даному питанню виступив суддя Жмеринського міськрайонного суду             Заярний А.М.
 
В обговоренні питання взяли участь старший секретар суду Смірнова Є.А., секретар судових засідань Маліщук Н.А., секретар судових засідань Колесник Г.В., помічник судді Мельник А.Г., помічник судді Жаглюк Я.М, діловод Петинська Л.В.
 
Обговоривши про передачу судових справ для подальшого розгляду суддею (колегією суддів); надання інформації по судовій справі, відзначили, що після автоматичного розподілу судових справ автоматизованою системою відповідальна особа суду передає судові справи визначеному автоматизованою системою головуючому судді, судді-доповідачу. Інформація щодо процесуальних дій та судових рішень вноситься до автоматизованої системи відповідним користувачем автоматизованої системи. У разі закінчення строку, встановленого для подання апеляційної чи касаційної скарги (на судові рішення у судових справах, що розглядаються у порядку кримінального судочинства), якщо така скарга не була подана, до автоматизованої системи вносяться відомості щодо набрання судовим рішенням законної сили. Відповідна інформація вноситься до автоматизованої системи користувачем відповідно до його функціональних обов'язків. Надання   інформації про стан розгляду судових справ, видача копій судових рішень та формування виконавчих документів на підставі наявних у автоматизованій системі даних здійснюються в такому порядку:Учасникам судового процесу надається інформація щодо дати надходження судової справи до суду, єдиного унікального номера судової справи, номера провадження, прізвища учасників процесу, дати та часу призначення судової справи до розгляду, місця проведення судового засідання, дати розгляду судової справи, а також інформація про надходження   апеляційних чи касаційних скарг, заяв про перегляд судових рішень за нововиявленими обставинами, заяв про перегляд судових рішень Верховним Судом України та їх розгляду. Для отримання інформації у суді діє підсистема електронного довідника. Електронний довідник встановлюється для забезпечення оперативного надання інформації. Електронні копії судових рішень, засвідчені ЕЦП, направляються до Єдиного державного реєстру судових рішень у порядку, визначеному Порядком ведення Єдиного державного реєстру судових рішень. Видача копії судового рішення (крім судових рішень у справах з грифом "таємно", "цілком таємно") здійснюється відповідно до процесуального законодавства. Копія судового рішення може бути виготовлена з оригіналу судового рішення, що міститься у судовій справі, або шляхом роздрукування електронної копії судового рішення, що міститься в автоматизованій системі, та засвідчення її належним чином. Виконавчий документ формується в автоматизованій системі та видається (надсилається) відповідно до чинного законодавства в роздрукованому вигляді. До електронного архіву передаються електронні копії судових рішень з переліком матеріалів, що містяться в судовій справі.
 
Нарада постановила:
1.      Подану інформацію взяти до відома.
2.      Помічникам суддів своєчаснонаправляти до Єдиного державного реєстру судових рішень електронні копії судових рішень, засвідчені ЕЦП.
      
 
Слухали: Х позачерговий з’їзд суддів України.
 
З доповіддю по даному питанню виступив голова Жмеринського міськрайонного суду В.І. Ковальський.
 
В обговоренні питання взяли участь керівник апарату Жмеринського міськрайонного суду Насоненко Т.А., заступник керівника апарату Жмеринського міськрайонного суду              Скорковський П.Е., старший секретар Жмеринського міськрайонного суду Смірнова Є.А.
 
Голова Жмеринського міськрайонного суду В.І. Ковальський доповів, що 16 вересня 2010 року відбувся Х позачерговий з’їзд суддів України.
     До делегатів з’їзду із вітальним словом звернувся Президент України Віктор Янукович. Глава держави підкреслив, що створення незалежної, доступної і ефективної системи правосуддя, наближеної до світових стандартів, є одним з головних пріоритетів на шляху розвитку України як правової і демократичної держави. На з´їзді з доповіддю «Про стан здійснення судочинства в державі» виступив Голова Верховного Суду України Василь Онопенко. Голова Ради суддів України Петро Пилипчук звітував про виконання завдань суддівського самоврядування щодо забезпечення незалежності суддів. Про діяльність Вищої кваліфікаційної комісії суддів України доповів її Голова Віталій Бойко. Голова Державної судової адміністрації України Іван Балаклицький доповів про стан фінансування та організаційне забезпечення діяльності судів. Голова Вищого адміністративного суду України Олександр Пасенюк висловив пропозиції щодо подолання недоліків чинного, у першу чергу процесуального, законодавства, через які стає можливим умисне затягування процесу, невиконання судового рішення.
Делегати Х позачергового з'їзду суддів України за результатами підрахунку таємного голосування обрали 4 членів Конституційного Суду України.    Також З’їзд обрав 11 членів Ради суддів України та 10 членів Вищої кваліфікаційної комісії суддів України. Х позачерговий з´їзд суддів України затвердив Положення про Раду суддів України.
 
Нарада постановила:
1        Подану інформацію взяти до відома.
 
 
Слухали: Про реєстрацію та поточну роботу з обліково-інформаційними картками.
 
З доповіддю по даному питанню виступила секретар Жмеринського міськрайонного суду Колеснік О.В..
 
Секретар суду Колеснік О.В. довела до відома працівників Жмеринського міськрайонного суду про реєстрацію та поточну роботу з обліково-інформаційними картками. Після реєстрації заяви загальною канцелярією вона стає доступною у відповідному підрозділі суду, який займається справами, що вказані в реєстраційному типі документу категорії. До картки реєстрації заяви по ходу розгляду справи можна додати декілька документів – обліково-інформаційних карток – це рівнозначно заміні типу статистичної картки і буде підтверджуватися відповідним системним документом по справі. Інший спосіб реєстрації – це коли заяви реєструються і статкартки заводяться одразу у відділі прийому, а вхідна канцелярія працює тільки з іншою кореспонденцією. В такому випадку відділ прийому може одразу зайти у відповідний реєстр справ і завести в ньому відповідну обліково-інформаційну картку. Поточна робота з обліково-інформаційними картками виконується в реєстрах справ. Потрібна обліково-інформаційна картка знаходиться за допомогою малого фільтру після чого її можна корегувати. або додавати до неї документи. Додавання та редагування документів по справі виконується тільки за допомогою контекстного меню у таблиці документів по справі, тому щовсі панелі інструментів діють тільки для головного вікна реєстру.
 
 
Нарада постановила:
1.       Подану інформацію взяти до відома.
2.      Старшому секретарю суду Смірновій Є.А. здійснювати контроль у роботі секретарів суду щодо правильності реєстрації обліково-статистичних карток .
 
Слухали: Про видачу копій судових рішень, виконавчих документів.
 
З доповіддю по даному питанню виступила секретар Жмеринського міськрайонного суду        Бедрак С.В.
 
В обговоренні питання взяли участь заступник керівника апарату Жмеринського міськрайонного суду Скорковський П.Е., старший секретар Жмеринського міськрайонного суду Смірнова Є.А., діловод Піскун Т.С., розпорядник Жмеринського міськрайонного суду Скрипаловська Я.П., секретар суду Мельник О.С.
Секретар Жмеринського міськрайонного суду Бедрак С.В. доповіла, що копії судового рішення видаються особам, які брали участь у справі, на їхню вимогу не пізніше п'яти днів з дня проголошення рішення. Особам, які брали участь у справі, але не були присутні у судовому засіданні, копії судового рішення надсилаються протягом п'яти днів з дня проголошення рішення рекомендованим листом з повідомленням про вручення. Вперше копії судових рішень видаються заявнику безоплатно. Необхідні витрати покриваються за рахунок коштів, виділених на утримання суду. За повторну видачу копій судових рішень сплачується судовий збір. Законом визначено спосіб надсилання рішення – рекомендованим листом з повідомленням про вручення. У справі повинен залишитися доказ відправлення та доказ вручення адресату копії судового рішення.
 
 
Нарада постановила:
1.      Подану інформацію взяти до відома.
2.      Секретарям судових засідань здійснювати контроль за строками по відправці копії судових рішень особам, які брали участь у справі і особам, які брали участь у справі, але не були присутні у судовому засіданні.
 
Слухали: Про передачу судових справ до електронного архіву суду.
 
З доповіддю по даному питанню виступила помічник судді Жмеринського міськрайонного суду Кабакова С.В.
 
В обговоренні питання взяли участь керівник апарату Жмеринського міськрайонного суду Насоненко Т.А., старший секретар суду Смірнова Є.А., секретар судових засідань Жмеринського міськрайонного суду Буга Р.М., помічник судді Жмеринського міськрайонного суду Нагорна В.П., секретар судових засідань судових Жмеринського міськрайонного суду Гудзь К.В.
 
            Помічник судді  Жмеринського міськрайонного суду Кабакова С.В. доповіла що електронний архів - відокремлена частина бази даних, що містить інформацію про судові справи та/або документи, передані до архіву суду, і не підлягає редагуванню. До електронного архіву передаються електронні копії судових рішень з переліком матеріалів, що містяться в судовій справі.
 
 
Нарада постановила:
1.      Інформацію помічника судді Жмеринського міськрайонного суду Кабакової С.В. взяти до відома.
2.      Секретарям канцелярій Жмеринського міськрайонного суду  приймати справи до канцелярії після перевірки наявності усіх електронних копій судових рішень з переліком матеріалів, що містяться в судові справі.
                                                              
 
Слухали: Про загальний порядок проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них посадових обов’язків та завдань
 
З доповіддю по даному питанню виступила консультант з кадрової роботи Жмеринського міськрайонного суду Сайчук В.Л.
 
В обговоренні питання взяли участь керівник апарату Жмеринського міськрайонного суду Насоненко Т.А.,заступник керівника апарату Жмеринського міськрайонного суду Скорковський П.Е., помічник судді Жмеринського міськрайонного суду Смірнов С.М., старший розпорядник Жмеринського міськрайонного суду Когут С.С., секретар судових засідань Маліщук Н.А.
 
Консультант з кадрової роботи Жмеринського міськрайонного суду Сайчук В.Л. доповіла, що у лютому була проведена щорічна оцінка виконання державними службовцями покладених на них обов’язків і завдань в Жмеринському міськрайонному суді за підсумками роботи у 2010 році.
В апараті Жмеринського міськрайонного суду нараховується 27  фактично працюючих державних службовців, з них 10 працівників не підлягають щорічній оцінці в зв’язку з : вагітністю - 1 працівник, з призначенням у звітному періоді – 9 працівників. Отже, щорічне оцінювання пройшли 17 державних службовців апарату Жмеринського міськрайонного суду, з них «добрі» оцінки отримали 10 працівників, «високі» оцінки отримали 7 працівників. За висновками проведення щорічної оцінки одному працівнику було рекомендовано зайняти більш високу посаду; 5 працівникам при преміюванні збільшити розмір премії; 3 працівники направити на навчання; 9 працівників направити на підвищення кваліфікації.
Так як ніхто з працівників апарату Жмеринського міськрайонного суду не отримав оцінки «низькі» і «задовільні», то можна зробити висновок, що всі працівники Жмеринського міськрайонного суду справляються з покладеними на них обов’язками і завданнями.
 
Нарада постановила:
1.      Інформацію консультанта з кадрової роботи Жмеринського міськрайонного суду Сайчук В.Л. взяти до відома.
2.      Працівникам апарату суду постійно працювати над удосконаленням власних навиків.
 
 
 
 
 
КЕРІВНИК АПАРАТУ ЖМЕРИНСЬКОГО
МІСЬКРАЙОННОГО СУДУ                                                                            Т.А.НАСОНЕНКО
       
 Секретар                                                                                                В.Л. Сайчук