flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ПОЛОЖЕННЯ про службу управління персоналом Жмеринського міськрайонного суду Вінницької області

28 квітня 2025, 11:09

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом голови Жмеринського

міськрайонного суду Вінницької області

від 28.04.2025 № 35 о/д  

 

ПОЛОЖЕННЯ

ПРО СЛУЖБУ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ

 ЖМЕРИНСЬКОГО МІСЬКРАЙОННОГО СУДУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

І. Загальні положення

  1. У Жмеринському міськрайонному суді Вінницької (далі – суд) обов’язки служби управління персоналом покладені на головного спеціаліста по роботі з персоналом (далі – служба управління персоналом).
  2. Служба управління персоналом суду прямо підпорядковується керівнику державної служби в суді  – керівнику апарату суду.
  3. У своїй діяльності служба управління персоналом керується Конституцією УкраїниКодексом законів про працю УкраїниЗаконом України"Про державну службу" та іншими законами України, міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України та центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби, цим Типовим положенням, іншими нормативно-правовими актами.
  4. Положення про службу управління персоналом  суду розробляється на основі  Типового положення та затверджується головою суду, або особою, яка виконує його обов’язки.
  5. Служба управління персоналом суду у разі необхідності використовує гербову та інші наявні печатки та штампи суду.

 

ІІ. Основні завдання, функції та права служби управління персоналом суду

 

  1. Основними завданнями особи, на яку покладено обов’язки служби управління персоналом суду є:

1) реалізація державної політики з питань управління персоналом у суді;

2) забезпечення здійснення керівником державної служби своїх повноважень з питань управління персоналом;

3) забезпечення організаційного розвитку суду;

4) добір персоналу для роботи в апараті суду;

5) прогнозування розвитку персоналу, заохочення працівників до службової кар’єри, підвищення рівня їх професійної компетентності;

6) здійснення аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту;

7) документальне оформлення вступу на державну службу в апараті суду, її проходження та припинення;

8) ведення кадрового діловодства щодо інших працівників апарату суду (суддів, службовців, робітників, працівників патронатної служби тощо).

  1. Служба управління персоналом відповідно до покладених на неї завдань:

1) організовує роботу щодо розробки структури апарату суду;

2) розробляє і бере участь у розробленні проектів актів, що стосуються питань управління персоналом, трудових відносин та державної служби;

3) вносить пропозиції керівнику апарату суду та голові суду з питань удосконалення управління персоналом та кадрового менеджменту;

4) здійснює аналітично-консультативне забезпечення роботи голови суду та керівника апарату суду з питань управління персоналом;

5) розробляє посадові інструкції державних службовців суду, інших працівників апарату суду (службовців, працівників патронатної служби тощо), які затверджує керівник апарату суду, а також переглядає їх на відповідність встановленим законодавством вимогам;

6) проводить роботу щодо створення сприятливого організаційного та психологічного клімату, формування корпоративної культури у колективі, розв’язання конфліктних ситуацій;

7) вивчає потребу в персоналі на вакантні посади в апараті суду та вносить відповідні пропозиції керівнику апарату суду та голові суду;

8)готує проект умов проведення конкурсу на відповідну посаду державної служби, включаючи спеціальні вимоги до осіб, які претендують на зайняття посади державної служби категорії "Б" і "В" з урахуванням рекомендацій, затверджених центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби;

8) розміщує у встановленому порядку на Єдиному порталі вакансій державної служби наказ керівника апарату суду про оголошення конкурсу на зайняття посад категорій "Б" і "В" та умови його проведення, а також інформацію про переможця (переможців) конкурсу або їх відсутність;

9) розглядає інформацію, подану кандидатами для участі у конкурсі на зайняття посад державної служби категорії "Б" і "В" у державному органі, повідомляє кандидатів про результати розгляду поданої ними інформації для участі у конкурсі, результати розв'язання ситуаційних завдань, проведення співбесіди, допущення (недопущення) до наступного етапу конкурсу, а також здійснює інші заходи щодо організації конкурсного відбору відповідно до законодавства;

10) організовує та координує процедуру адаптації новопризначених державних службовців у державному органі;

11) здійснює заходи щодо організації оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, узагальнює результати виконання завдань державними службовцями, надає консультативну допомогу з питань проведення оцінювання;

12) складає разом з державними службовцями суду індивідуальні програми підвищення рівня професійної компетентності/індивідуальні програми професійного розвитку державних службовців; вивчає та узагальнює потреби державних службовців у професійному навчанні і вносить керівнику апарату суду пропозиції щодо організації професійного навчання для створення сприятливих умов професійного розвитку державних службовців суду;

13) здійснює моніторинг існуючих програм підвищення кваліфікації, що пропонуються суб'єктами надання освітніх послуг у сфері професійного навчання (провайдерами), та інформує про можливість навчання за такими програми працівників апарату суду;

14) здійснює нарахування та облік кредитів Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи за проходження професійного навчання;

15) організовує роботу щодо стажування державних службовців та молоді;

16) веде встановлену звітно-облікову документацію, готує звітність з кадрових питань;

17) забезпечує підготовку документів щодо призначення, переведення та звільнення персоналу суду;

18) забезпечує організацію проведення спеціальної перевірки щодо осіб, які претендують на зайняття посад в суді;

19) забезпечує організацію проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", готує довідку про її результати;

20) організовує складення Присяги державного службовця особою, яка вперше вступає на державну службу, ознайомлює державних службовців з правилами внутрішнього службового розпорядку Жмеринського міськрайонного суду Вінницької області, посадовими інструкціями та іншими документами;

21) оформляє документи про присвоєння відповідних рангів державним службовцям;

22) оформляє і видає державному службовцю службове посвідчення,;

23) розглядає пропозиції та готує документи щодо заохочення та нагородження персоналу державними нагородами, відомчими заохочувальними відзнаками, веде відповідний облік;

24) обчислює стаж роботи, досвід роботи у відповідній сфері, досвід роботи на керівних посадах, стаж державної служби для призначення на відповідну посаду державної служби та під час проходження служби;

25) проводить моніторинг своєчасності встановлення надбавок за вислугу років;

26) формує графік відпусток працівників суду, готує проекти наказів щодо надання відпусток персоналу, веде облік відпусток;

27) готує розпорядчі документи про відрядження працівників суду;

28) здійснює роботу, пов'язану з обліком трудової діяльності, заповненням, обліком і зберіганням особових справ (особових карток) працівників суду;

29) веде військовий облік призовників, військовозобов'язаних та резервістів, бронювання військовозобов'язаних на період мобілізації та на воєнний час в суді;

30) організовує проведення класифікації посад державної служби у державному органі відповідно до законодавства;

31) здійснює організаційні заходи щодо своєчасного подання державними службовцями суду, суддями та присяжними суду відомостей про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік;

32) разом з іншими структурними підрозділами державного органу:

організовує роботу щодо розробки положень про структурні підрозділи;

подає пропозиції керівнику державної служби щодо планування службової кар'єри державних службовців, планового заміщення посад державної служби підготовленими фахівцями згідно з вимогами до професійної компетентності;

забезпечує внесення даних про персонал, у тому числі відомостей щодо вступу на державну службу, її проходження та припинення, в інформаційну систему управління людськими ресурсами в державних органах (у разі її функціонування у державному органі);

33) підписує акт передачі справ і майна, у разі звільнення державного службовця з посади чи переведення на іншу посаду;

34) оформляє і видає працівникам суду довідки з місця роботи;

35) здійснює інші функції, передбачені законодавством;

36) проводить іншу роботу, пов’язану із застосуванням законодавства про працю та державну службу.

 

  1. Служба управління персоналом має право:

1) взаємодіяти з питань, що належать до її компетенції, із працівниками суду, підпорядкованими організаціями, державними органами та органами місцевого самоврядування, іншими підприємствами, установами та організаціями, а також громадянами;

2) одержувати у встановленому законодавством порядку від посадових осіб та працівників суду, матеріали та пояснення (у тому числі письмові), необхідні для здійснення покладених на неї завдань;

3) брати участь у конференціях, семінарах, нарадах та інших заходах з питань управління персоналом та організаційного розвитку;

4) обробляти персональні дані фізичних осіб відповідно до законодавства з питань захисту персональних даних для виконання покладених на неї завдань;

5) за дорученням керівника державної служби представляти державний орган в інших органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях з питань, що належать до її компетенції.

  1. Покладення на службу управління персоналом завдань, не передбачених цим Положенням, і таких, що не стосуються питань управління персоналом, організаційного розвитку та державної служби, не допускається.