Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
«ЗАТВЕРДЖЕНО»
Наказ керівника апарату суду № 15 о/д від 1 квітня 2013 р.
Положення про канцелярію
Жмеринського міськрайонного суду Вінницької області
Канцелярія Жмеринського міськрайонного суду Вінницької області утворюється відповідно до Закону України «Про судоустрій і статус суддів» і здійснює забезпечення роботи з документами з моменту їх надходження чи створення в суді до відправлення або передання в архів, звернення до виконання судових рішень.
Канцелярія виконує завдання, визначені даним Положенням, затвердженим наказом керівника апарату суду.
Канцелярія підпорядковується безпосередньо керівнику апарату суду.
Канцелярія суду за напрямками роботи включає: загальну канцелярію; канцелярію у цивільних та адміністративних справах; канцелярію у кримінальних справах; канцелярію у справах про адміністративні правопорушення.
Канцелярію суду очолює старший секретар суду
Старший секретар здійснює організаційно-розпорядчі функції щодо основних завдань, які покладені на канцелярію та визначені в цьому Положенні.
Старший секретар несе персональну відповідальність за виконання цих завдань.
Старшому секретарю безпосередньо підпорядковані : архіваріус, секретарі суду, діловоди відповідно до напрямків роботи.
У разі відсутності старшого секретаря або неможливості здійснення ним своїх повноважень його обов'язки виконує працівник канцелярії, призначений керівником апарату.
Працівники канцелярії призначаються на посади і звільняються з посад керівником апарату суду.
Посадові обов'язки працівників канцелярії суду затверджуються керівником апарату суду.
Свою роботу канцелярія проводить в тісній взаємодії з іншими працівниками апарату суду.
Склад канцелярії:
- Старший секретар суду.
- Секретар суду з кримінальних справ.
- Секретао суду з цивільних та адміністративних справ.
- Секретар суду з справ про адміністративні правопорушення.
- Діловоди суду.
- Архіваріус.
Завдання
1. Забезпечення належного обліку документів, які надходять до суду.
2. Відповідальність за справи і документи з моменту прийому і заведення обліково-статистичної картки до передачі під розписку виконавцеві і за речові докази - з моменту їх одержання та передачі відповідальній особі для їх зберігання.
3. У канцелярії ведуться такі журнали, книги та наряди:
- Журнал реєстрації вихідної кореспонденції;
- Журнали реєстрації апеляційних та касаційних скарг (окремо по кримінальних, цивільних та справ про адміністративні правопорушення);
- Номенклатурні справи з копіями ухвал та постанов апеляційного та касаційного суду (окремо по кримінальних, цивільних та справ про адміністративні правопорушення);
- Журнал обліку речових доказів;
- Контрольні журнали суддів;
- Алфавітні покажчики (окремо по категоріях);
- Журнал обліку заяв про забезпечення позову, доказів у цивільних справах;
- Журнал обліку заяв про забезпечення позову, доказів у адміністративних справах;
- Журнал обліку подань, заяв і клопотань у порядку виконання в цивільних справах;
- Журнал обліку подань, заяв і клопотань у порядку виконання в адміністративних справах;
- Журнал вхідної електронної пошти;
- Журнал обліку скарг на рішення, дії або бездіяльність державного виконавця чи іншої посадової особи ДВС;
- Журнал обліку окремих судових доручень інших судів;
- Журнал обліку осіб, яких передано на поруки колективу підприємств, установ, організацій.
Функції канцелярії
Реєстрація інформації та документів що надійшли засобами обліку:
а) ведення обліково-статистичних карток на справи усіх категорій окремо за допомогою КП Д-3;
б)ведення журналу вихідної електронної пошти за допомогою КП Д-З;
в)ведення контрольних журналів суддів;
г)направлення документів у визначеному порядку для вирішення посадовим особам суду;
д)ведення архівної роботи.
Повноваження
Старший секретар суду:
- Реєстрація та облік матеріальних цінностей суду;
- Ведення обліку шляхових листів;
- Складання описів простої та рекомендованої кореспонденції;
- Ведення вихідної кореспонденції;
- Списання малоцінних та основних фондів;
- Облік юридичної літератури;
- Контроль за роботою канцелярії суду.
Секретарі суду з цивільних, адміністративних та справ про адміністративні правопорушення:
- Реєстрація цивільних справ адміністративного судочинства в обліково - статистичних картках за допомогою КП Д-З;
- Реєстрація цивільних справ окремого провадження в обліково - статистичних картках за допомогою КП Д-З ;
- Реєстрація справ про адміністративні правопорушення в обліково - статистичних картках за допомогою КП Д-З;
- Реєстрація подань в порядку виконання справ про адміністративні правопорушення в обліково статистичних картках за допомогою КП Д-З;
- Реєстрація заяв про перегляд заочного рішення за допомогою КП Д-З;
- Реєстрація справ щодо розгляду питання у порядку виконання судових рішень у адміністративних справах за допомогою КП Д-З;
- Реєстрація заяв про перегляд у зв’язку з нововиявленими обставинами рішення, постанови що набрали законної сили у цивільних справах адміністративного судочинства та окремого провадження за допомогою КП Д-З;
- Передача справ вище переліченої категорії по контрольному журналу відповідному судді;
- Ведення алфавітних покажчиків по вище перелічених справах;
- Ведення журналів реєстрації апеляційних та касаційних скарг (окремо по цивільних справах та справах про адміністративні правопорушення);
- Ведення нарядів з копіями ухвал та постанов апеляційного та касаційного суду (окремо по цивільних справах та справах про адміністративні правопорушення);
- Ведення журналу обліку заяв про забезпечення позову, доказів у цивільних справах вище переліченої категорії за допомогою КП Д-З;
- Ведення журналу обліку подань, заяв і клопотань у порядку виконання в цивільних справах вище переліченої категорії за допомогою КП Д-З;
Секретар суду з кримінальних справ:
- Реєстрація кримінальних проваджень в обліково-статистичних картках за допомогою КП Д-З;
- Реєстрація кримінальних справ в обліково-статистичних картках за допомогою КП Д-З;
- Реєстрація заяв про перегляд судового рішення за ново виявленими обставинами в обліково-статистичних картках за допомогою КП Д-3;
- Реєстрація заяв про відновлення втрачених матеріалів кримінального провадження в обліково-статистичних картках за допомогою КП Д-З;
- Реєстрація клопотань, скарг, заяв під час досудового розслідування в обліково-статистичних картках за допомогою КП Д-З;
- Реєстрація справ в порядку надання міжнародної правової допомоги в обліково-статистичних картках за допомогою КП Д-З;
- Реєстрація справ в порядку виконання вироків в обліково-статистичних картках за допомогою КП Д-З;
- Реєстрація справ щодо розгляду питань в порядку виконання судових рішень у кримінальних справах, та після остаточного розгляду справи в обліково - статистичних картках за допомогою КП Д-З;
- Ведення журналів реєстрації апеляційних та касаційних скарг;
- Ведення нарядів з копіями ухвал та постанов апеляційного та касаційного суду;
- Ведення журналу обліку речових доказів;
- Ведення журналу передачі на зберігання речових доказів;
- Передача справ вище переліченої категорії по контрольному журналу відповідному судді;
- Ведення алфавітних покажчиків по вище переліченій категорії справ.
Діловод суд:
- Здійснює приймання та відправлення кореспонденції суду.
- Розпечатує конверти (пакети), перевіряє наявність укладеного і в разі його відсутності або зіпсування повідомляє старшого секретаря суду.
- Законвертовує, адресує і маркує вихідну кореспонденцію.
- Здійснює реєстрацію вхідної, вихідної кореспонденції суду за допомогою КП Д-З.
- Готує документи для оформлення звернення судових рішень до виконання, робить відмітки про одержання повідомлень про їх виконання та здійснює приєднання до судових справ документів за резолюцією голови суду, керівника апарату.
- Оформляє номенклатурні справи суду.
- Здійснює приймання позовних заяв, скарг та заяв від осіб, які звертаються до суду, безпосередньо під час прийому громадян відповідно до затвердженого графіка.
- виконує іншу технічну роботу канцелярії суду.
Архіваріус суду:
- Забезпечує зберігання документів, які надійшли до архіву суду.
- Приймає на зберігання від відповідних працівників апарату суду документи, що закінченні діловодством.
- Бере участь у розробленні номенклатури справ, перевіряє правильність формування та оформлення справ під час їх передавання до архіву.
- Згідно з чинними правилами шифрує справи.
- Систематизує і розміщує справи, веде їх облік.
- Готує зведені описи справ постійного і тимчасового термінів зберігання, акти для передавання справ на державне зберігання, на списання та знищення, а також бере участь у роботі з експертизи цінності архівних документів.
- Веде прийом громадян, видачу копій судових рішень, інших документів, які зберігаються в архіві суду, та судових справ для ознайомлення учасникам судового розгляду відповідно до встановленого порядку.
- Приєднує до судових справ, які зберігаються в архіві суду, документи, що підтверджують виконання судових рішень.
- Готує необхідні довідки на основі відомостей, які є в документах архіву, веде їх облік.
- Контролює додержання правил протипожежної безпеки в приміщеннях архіву.
- Виконує інші завдання за дорученням керівника апарату, що стосуються роботи з архівними документами суду.