flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

План заходів у Жмеринському міськрайонному суді з питань організації роботи із зверненнями громадян на 2013-2015 роки.

28 березня 2013, 15:11

                                                                                

                                                                                        «ПОГОДЖЕНО»

                                                                          Голова Жмеринського

                                                                               міськрайонного суду

                                                                               Вінницької області

 

ПЛАН

заходів у  Жмеринському міськрайонному суді з питань організації роботи із зверненнями громадян на 2013-2015 роки.

 

Назва заходу

   Термін та

періодичність

   виконання

Відповідальні

      особи

Примітки

1

2

3

4

5

1.

Неухильно дотримуватись вимог Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996р. № 393/96-ВР щодо об’єктивної, всебічної і вчасної перевірки заяв і скарг, контролювати реальне здійснення рішень по них.

постійно

Ковальський В.І.

Сенько Л.Ю.

Насоненко Т.А.

 

2.

Забезпечувати необхідні умови для реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення або особистий прийом та обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді на нього.

постійно

Ковальський В.І.

Сенько Л.Ю.

Насоненко Т.А.

 

3.

Звернути особливу увагу на вирішення питань по заявах і скаргах, постановлених у зверненнях інвалідів, ветеранів війни та праці, пенсіонерів, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших найменш соціально захищених категорій громадян.

постійно

Ковальський В.І.

Сенько Л.Ю.

Насоненко Т.А.

 

4.

Забезпечити реалізацію Указу Президента України «Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення» від 19.03.1997р. № 241/97, Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996р. № 393/96-ВР, «Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднання громадян на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації», Указу Президента України «Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення» від 19.03.1997р. № 241/97, методичних рекомендацій та веденню роботи із зверненнями громадян у загальних місцевих та апеляційних судах розроблених ДСА України.

постійно

Ковальський В.І.

Сенько Л.Ю.

Насоненко Т.А.

 

5.

Запровадити обов’язковий періодичний розгляд на оперативних нарадах питань про аналіз звернень громадян в Жмеринському міськрайонному суді.

Раз на півріччя

Ковальський В.І.

Насоненко Т.А.

 

6.

Регулярно проводити особистий прийом громадян відповідальними посадовими особами суду згідно затвердженого графіка прийому громадян.

Щонеділі згідно графіку прийому громадян

Ковальський В.І.

Сенько Л.Ю.

Насоненко Т.А.

 

7.

У разі опублікування  в засобах масової інформації критичних звернень громадян:

-          вивчати такі звернення;

-          оперативно та адекватно реагувати на вирішення зазначених у ньому питань;

-          повідомляти редакцію засобів масової інформації про вжиті по скаргах заходи.

постійно

 

Ковальський В.І.

 

 

8.

Здійснювати контроль за виконанням Закону України «Про звернення громадян» працівниками суду, відповідальними за роботу з письмовими і усними зверненнями, за правильністю їх вирішення, своєчасністю надання заявникам повідомлень про результати перевірки їх заяв і скарг.

постійно

 

Ковальський В.І.

 

 

9.

У разі виявлення фактів порушень  чинного законодавства, бюрократизму і тяганини посадовими особами суду, що спричинили обґрунтовані скарги громадян, вживати необхідні заходи реагування по їх  вирішенню шляхом:

-          спрямування зусиль працівників суду на вирішення обґрунтованих заяв і скарг;

-          забезпечення вирішення питань про  відповідальність працівників суду, з вини яких допущені порушення, що спричинили обґрунтовані скарги;

-          усунення причин, що породили такі скарги.

постійно

 (у разі виявлення)

Ковальський В.І.

 

10.

Готувати аналітичну інформацію про стан організації роботи міськрайонного суду із  зверненнями громадян та направляти її в ТУ ДСА у Вінницькій області.

раз на півріччя

Ковальський В.І. Насоненко Т.А.

 

11.

Відновити стенд «Нове у законодавстві», на якому розміщувати інформацію законодавчого характеру; витяги з окремих статей нормативно-правових актів.

 

червень

2010 року.

Ковальський В.І.

 

12.

Продовжити вивчення на заняттях з працівниками суду питання організації роботи із зверненнями громадян.

 

За планом навчання

Насоненко Т.А.

 

13.

Інформацію про порядок і графік особистого прийому громадян керівником суду розмістити в доступному для вільного огляду місці у приміщенні суду; оприлюднити в засобах масової інформації.

червень

2010 року.

Ковальський В.І.

 

14.

Не допускати з’ясування відомостей про особу громадянина, що не стосується його звернення.

постійно

Ковальський В.І.

Сенько Л.Ю.

Насоненко Т.А.

 

15.

У разі повторного звернення громадянина  вивчати архівні матеріали з порушеного питання, повно з’ясовувати причини, що його викликали, надавати необхідні роз’яснення та рекомендації.

постійно

Ковальський В.І.

Сенько Л.Ю.

Насоненко Т.А.

 

16.

У кожному конкретному випадку  вирішувати питання про можливість присутності представників заявників повноваження яких оформлені в установленому порядку осіб, які перебувають у родинних відносинах із заявниками.

постійно

Ковальський В.І.

Сенько Л.Ю.

Насоненко Т.А.

 

17.

У разі, коли порушене заявником питання вирішити на особистому прийомі неможливо через складність і необхідність додаткового вивчення, рекомендувати громадянинові викласти його у формі письмової заяви. Про результати розгляду такого звернення громадянину повідомляти письмово або усно (за його бажанням).

У кожному конкретному випадку

Ковальський В.І.

Сенько Л.Ю.

Насоненко Т.А.

 

18.

Звернення громадян на особистому прийомі реєструвати відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності у засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України  від 14.04.1997року № 348.

постійно

Ковальський В.І.

Сенько Л.Ю.

Насоненко Т.А.

 

 Керівник апарату Жмеринського

міськрайонного   суду                                             Т.А. Насоненко