Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
«ПОГОДЖЕНО»
Голова Жмеринського
міськрайонного суду
Вінницької області
ПЛАН
заходів у Жмеринському міськрайонному суді з питань організації роботи із зверненнями громадян на 2013-2015 роки.
№ |
Назва заходу |
Термін та періодичність виконання |
Відповідальні особи |
Примітки |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1. |
Неухильно дотримуватись вимог Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996р. № 393/96-ВР щодо об’єктивної, всебічної і вчасної перевірки заяв і скарг, контролювати реальне здійснення рішень по них. |
постійно |
Ковальський В.І. Сенько Л.Ю. Насоненко Т.А. |
|
2. |
Забезпечувати необхідні умови для реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення або особистий прийом та обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді на нього. |
постійно |
Ковальський В.І. Сенько Л.Ю. Насоненко Т.А. |
|
3. |
Звернути особливу увагу на вирішення питань по заявах і скаргах, постановлених у зверненнях інвалідів, ветеранів війни та праці, пенсіонерів, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших найменш соціально захищених категорій громадян. |
постійно |
Ковальський В.І. Сенько Л.Ю. Насоненко Т.А. |
|
4. |
Забезпечити реалізацію Указу Президента України «Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення» від 19.03.1997р. № 241/97, Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996р. № 393/96-ВР, «Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднання громадян на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації», Указу Президента України «Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення» від 19.03.1997р. № 241/97, методичних рекомендацій та веденню роботи із зверненнями громадян у загальних місцевих та апеляційних судах розроблених ДСА України. |
постійно |
Ковальський В.І. Сенько Л.Ю. Насоненко Т.А. |
|
5. |
Запровадити обов’язковий періодичний розгляд на оперативних нарадах питань про аналіз звернень громадян в Жмеринському міськрайонному суді. |
Раз на півріччя |
Ковальський В.І. Насоненко Т.А. |
|
6. |
Регулярно проводити особистий прийом громадян відповідальними посадовими особами суду згідно затвердженого графіка прийому громадян. |
Щонеділі згідно графіку прийому громадян |
Ковальський В.І. Сенько Л.Ю. Насоненко Т.А. |
|
7. |
У разі опублікування в засобах масової інформації критичних звернень громадян: - вивчати такі звернення; - оперативно та адекватно реагувати на вирішення зазначених у ньому питань; - повідомляти редакцію засобів масової інформації про вжиті по скаргах заходи. |
постійно |
Ковальський В.І. |
|
8. |
Здійснювати контроль за виконанням Закону України «Про звернення громадян» працівниками суду, відповідальними за роботу з письмовими і усними зверненнями, за правильністю їх вирішення, своєчасністю надання заявникам повідомлень про результати перевірки їх заяв і скарг. |
постійно |
Ковальський В.І. |
|
9. |
У разі виявлення фактів порушень чинного законодавства, бюрократизму і тяганини посадовими особами суду, що спричинили обґрунтовані скарги громадян, вживати необхідні заходи реагування по їх вирішенню шляхом: - спрямування зусиль працівників суду на вирішення обґрунтованих заяв і скарг; - забезпечення вирішення питань про відповідальність працівників суду, з вини яких допущені порушення, що спричинили обґрунтовані скарги; - усунення причин, що породили такі скарги. |
постійно (у разі виявлення) |
Ковальський В.І. |
|
10. |
Готувати аналітичну інформацію про стан організації роботи міськрайонного суду із зверненнями громадян та направляти її в ТУ ДСА у Вінницькій області. |
раз на півріччя |
Ковальський В.І. Насоненко Т.А. |
|
11. |
Відновити стенд «Нове у законодавстві», на якому розміщувати інформацію законодавчого характеру; витяги з окремих статей нормативно-правових актів. |
червень 2010 року. |
Ковальський В.І. |
|
12. |
Продовжити вивчення на заняттях з працівниками суду питання організації роботи із зверненнями громадян. |
За планом навчання |
Насоненко Т.А. |
|
13. |
Інформацію про порядок і графік особистого прийому громадян керівником суду розмістити в доступному для вільного огляду місці у приміщенні суду; оприлюднити в засобах масової інформації. |
червень 2010 року. |
Ковальський В.І. |
|
14. |
Не допускати з’ясування відомостей про особу громадянина, що не стосується його звернення. |
постійно |
Ковальський В.І. Сенько Л.Ю. Насоненко Т.А. |
|
15. |
У разі повторного звернення громадянина вивчати архівні матеріали з порушеного питання, повно з’ясовувати причини, що його викликали, надавати необхідні роз’яснення та рекомендації. |
постійно |
Ковальський В.І. Сенько Л.Ю. Насоненко Т.А. |
|
16. |
У кожному конкретному випадку вирішувати питання про можливість присутності представників заявників повноваження яких оформлені в установленому порядку осіб, які перебувають у родинних відносинах із заявниками. |
постійно |
Ковальський В.І. Сенько Л.Ю. Насоненко Т.А. |
|
17. |
У разі, коли порушене заявником питання вирішити на особистому прийомі неможливо через складність і необхідність додаткового вивчення, рекомендувати громадянинові викласти його у формі письмової заяви. Про результати розгляду такого звернення громадянину повідомляти письмово або усно (за його бажанням). |
У кожному конкретному випадку |
Ковальський В.І. Сенько Л.Ю. Насоненко Т.А. |
|
18. |
Звернення громадян на особистому прийомі реєструвати відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності у засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997року № 348. |
постійно |
Ковальський В.І. Сенько Л.Ю. Насоненко Т.А. |
|
Керівник апарату Жмеринського
міськрайонного суду Т.А. Насоненко